The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 La Estimball al Pollego Inferior

Ir abajo 
+4
Joan Enric
albert
eloy
Romaric
8 participantes
AutorMensaje
Romaric




Cantidad de envíos : 211
Fecha de inscripción : 20/07/2012

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeVie 2 Mayo 2014 - 19:45

Sembla qu'el Pedra es de mala llet al moment: http://www.ara.cat/societat/Mor-escalador-anys-al-Pedraforca_0_1130287171.html ... :s

Sad

Descansi en pau! Una abraçada molt forta a la seva familia i amics.

Romaric

PS: acabo de saber que l'escalador era el cosi d'un company de feina. L'accident es degut a una caiguda de pedras de dalt...
Volver arriba Ir abajo
Luisin

Luisin


Cantidad de envíos : 889
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Edad : 65
Localización : Sant Andreu de Palomar

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeMar 29 Abr 2014 - 21:05

Quina suor de mans que m'ha agafat! Cuida't, i això de volar li deixes al ocells!
Volver arriba Ir abajo
Romaric




Cantidad de envíos : 211
Fecha de inscripción : 20/07/2012

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 9:37

Gracies a tots! Avui estic millor. Camino malament encara, pero millor qu'ahir! Quina sort he tingut...  Shocked 

Eloy: si, la llastra deu ser a punt de caure. L'Albert la va veure de la Choras, i va dir que s'anira despres d'una bona pluja...
Volver arriba Ir abajo
J&B

J&B


Cantidad de envíos : 175
Fecha de inscripción : 22/10/2012

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 9:05

deu ni do !!!
Volver arriba Ir abajo
abuelete

abuelete


Cantidad de envíos : 617
Fecha de inscripción : 04/11/2009
Edad : 64
Localización : Manresa City

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 6:14

quin susto!!!
recuperat noi
Volver arriba Ir abajo
Lynn Hill




Cantidad de envíos : 312
Fecha de inscripción : 18/09/2012
Localización : Marte

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 5:27

Romaric, tot i que no serà res, segur, cuidate y recuperate pronto
Volver arriba Ir abajo
Joan Enric

Joan Enric


Cantidad de envíos : 543
Fecha de inscripción : 29/01/2010
Edad : 56
Localización : Cara Sud

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 4:44

Collons quina ratxa!!!! Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad 
Romaric cuidat  cheers i al reste de la cordadada felicitats per la via!
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 3:03




QUATRE FOTOS ESTIMBALL



La Estimball al Pollego Inferior M90qa8

RESSENYA ARMAND BALLART
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 2:38

AAAAAAAAHHHHHHHHHHH  un fort crit del Romaric en fa enganxar contra la paret, no se el que ha passat, però l'instin en fa arrambar-me a la paret, no sento caure cap pedra, i torno a recuperar una posició més normal, llavors miro al Dany que esta assegurant al Romaric, i el veig un metre aixecat del terra, el que en  fa adonar que el Romaric a patit una caiguda, i un segon més tard  l'escolto parlar amb total claredat com si el tingues al costat mateix, giro el cap amb sorpresa, i no es que de cop i volta la meva oidà s'hagi tornat més fina, es que el tinc a un parell de metres per sobre del cap. De moment no m'anse avenir, doncs estava a pocs metres de la primera reunió i ara tona a estar a peu de via. De totes maneres el primer es saber el seu estat físic, sembla que no s'ha trencat res, deixem passar uns minuts i tot i el fort cop al costat sembla que la cosa no ha anat més enllà, es pot moure amb certa naturalesa, el més fort del cop se l'han dut el maluc, el que l'impedeix flexionar la cama i per tan poder escalar. De totes maneres, decideix pujar per la Gran Diagonal fins al Pollegó Inferior i baixar per les Costes d'en  Dou fins el refugi.  OLE OLE OLE
   
 lol!
Volver arriba Ir abajo
eloy

eloy


Cantidad de envíos : 749
Fecha de inscripción : 29/10/2009
Localización : Canovelles

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeLun 28 Abr 2014 - 1:15

Me alegro que estiguis bé , una caiguda com aquesta pot ser dolenta , en tot cas una experiencia de les
que t'enrecordes , el Pedra sempre es imponent i potser encara es d'hora per anar , ya que començas
a escalar a 2000 mt i el fred encara es present , el Pep i yo vem pasar una mica de fred a Ecos i vem
pensar en vosaltres .

Llavors la llastra aquesta está a punt de caure no es així ?,
Volver arriba Ir abajo
Romaric




Cantidad de envíos : 211
Fecha de inscripción : 20/07/2012

La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitimeDom 27 Abr 2014 - 23:43

Bueno, n'hi he fet qu'els primer 25metres, i casi tan de caiguda...

Amb el Dany42 i l'Albert, ens dedidem per repetir aquesta via del Pedraforca. Despres d'una llarga pero bonita aproximacio, jo commenco el primer llarg de primer. No fa tanta calor, i el tact amb la pedra es fred... Tot aixo, amb la roca especial del lloc, fa qu'el 6a del primer llarg em sembla molt dur... Lo paso, i arribo a un pito on la cosa es pusa mes facil. 6 metres per sobre del pito, poso un "bon" friend petit, en la fissura d'una gran llastra. Toco la llasta, es compacta i sembla molt solida...

Pujo una mica, i puso les mas arriba de la llastra, que forma una molt bona pressa. Pujo els peus alt, i craaaaaaaack. Tota la llastra es fissura. En el moment, no vull caure amb la llastra que pesa segurament mes que jo, i em salto, deixant la llastra alla en equilibri... No em pregunteu com l'he fet, no tinc ni idea...

En el mateix moment, veig que quan la fissura es tranca, un bon friend no es tan bon... Vale, ara, m'estic per un vol molt llarg... El meu cervell decideix que no sirve a re de pensar ara, i es desconecta.

...

Resconectacio del cervell. Estic penjant en el harness, i no puc respirar molt be degut al cop. Busco Dany que m'assegurava. Lo busco per sota de mi, pero no hi es. Es al mateix nivel que jo, i em mira incredul. S'ha fet mal a una ma, pero ha aguantat la meva caiguda, gracies! Em pregunta si vaig be, contesto que "no se pero baixa'm al sol, sissplau", que faltavan sol 3 metres fins a la terra ferma.

He tingut molta molta sort, que amb aquesta caiguda de mes de 20 metres, potser 25, no m'he fet res mes qu'un bon cop a la cama. Camino malament pero camino.

Vaig dir a l'Albert i al Dany que si volien podian fer la via, que jo anire a caminar, al meu rithme. I que de tota manera m'agrada mes estar aqui en la muntanya qu'en la ciutat. M'en veig, pujant al Pollego inferior per alargar el dia una mica. Mirant el Dany escalar el primer llarg de la Choras Piengue, veig la llastra que esta alla, en equilibri, i tota la caiguda qu'he fet.... No lo puc mirar molt de temps, i siguo pujant.

Caminan sol, estic pensant sobre lo que ha pasat... I preocupat per els meu companys, pero jo se que son bons escaladors de clasica...

Ens trobarem al refugi a les 8 del vespres, que l'Albert i Day van patir molt del fred i del vent, pero ells us explicaran millor!

Buena leccion.

Romaric
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





La Estimball al Pollego Inferior Empty
MensajeTema: Re: La Estimball al Pollego Inferior   La Estimball al Pollego Inferior I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
La Estimball al Pollego Inferior
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Via Aromes a la Bessona Inferior
» La Que Hi Faltava a La Magdalena Inferior
» La Que Faltaba- Magdalena Inferior
» Iglesias - Casanovas a la Bessona Inferior
» Antonio Garcia Picazo a la Bessona Inferior

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: LIBRO DE PIADAS :: Piadas 2014-
Cambiar a: