The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 El Vianant ,paret de Santa Cecilia.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Luisin

Luisin


Cantidad de envíos : 889
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Edad : 65
Localización : Sant Andreu de Palomar

El Vianant ,paret de Santa Cecilia. Empty
MensajeTema: Re: El Vianant ,paret de Santa Cecilia.   El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimeJue 13 Oct 2011 - 4:58

A mi me gustó mucho la via. Lástima que me lesioné en el largo de III (II+ que decís), i el resto fué un suplicio. Felicidades a los dos.

Volver arriba Ir abajo
Pelake

Pelake


Cantidad de envíos : 1105
Fecha de inscripción : 28/10/2009

El Vianant ,paret de Santa Cecilia. Empty
MensajeTema: Re: El Vianant ,paret de Santa Cecilia.   El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimeJue 13 Oct 2011 - 4:51



Jajajajaja, pero si el teorico camalot del 4 que teniamos era un friend comprado en el badulaque del paquistani de la esquina, creo que los regalaban hace tiempo con las bolsas de Matutano.

Guapa via y entretenida, y bastante cosida, pero eso si lo mas duro el llegar a pie de via y la bajada por la ferrata.
Volver arriba Ir abajo
Joan Enric

Joan Enric


Cantidad de envíos : 543
Fecha de inscripción : 29/01/2010
Edad : 56
Localización : Cara Sud

El Vianant ,paret de Santa Cecilia. Empty
MensajeTema: El Vianant ,paret de Santa Cecilia.   El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitimeMiér 12 Oct 2011 - 23:54

Quedem amb el pelake que pasaria pel bruc cap ales 9.30 i arriba quasi a les 11H ( comensem bé).
Anem cap al parking i tirem amunt ( m'han dit que anem a la Stae i després cap a la dreta) , com el Pelake ja ha fet l 'Stae ens encigalem pel cami i remontem cap a la Teresina ( la baixada), aixi que torna a baixar i torna apujar ( aquest cop si ) pel camí bó.Total que comencem la via cap ales 12h ( seguim anant bé).
Comensça el Pelakin i es salta l'emplaçament del camalot del 4 ( abans d'arribar al 1er parabolt) i jo ja comnço a patir veient la "castanya" que te si cau, el xapa i jo ja respiro més tranquil.Un llarg curtet pero divertit ( V+ del Hita).A mi em tocan els parells aixi que surto a caçar el primer parabolt, fino,fino,fino ( serà la tonica del llarg, 6a+ del Hita ) estic un ratet i no vec com sortir, em penjo i vec una punteta pel peu que no habia vist ,mi torno a posar i fins a d'alt, amb un "cop de gas" del Lluis per arribar a la R, ( despres concidim que te els pasos mes durs de la via , sense contar la fisura).tercer llarg precios d'anar fent i molt asegurat, esperes que vingui la dificultat ( també 6a del Hita) i no te cap pas tonto, placa,fisureta i petit desplom, molt bonic i llarg.4ata tirada de pedra trencada i sorra amb uns pasos de bloc de V+. 5e llarg de transicio de II+ amb rebaba per col.locarnos a peu de fisura.Quan arribo vec la fisura i ni m'ho plantego, trec el pedal i amunt (s'ha de col.locar alguna peça entre els parabolts fins arribar a 3 pitons,camalots petits o aliens "grans") el company ho intenta en lliure ( spirit Pelake) pero aixó de fer 7a i treure catxarros encara no ho te dominat i desisteix sortideta de pedals marrana i cap amunt ala R de l'Stae. 7E LLARG ( EL PELAKE HEM VOL ENGANYAR PEL QUE HO FACI JO PERÓ NO HEM DEIXO, JE,JE,JE) ,pas per sobre d'una xemeneia i per canto petit cap a d'alt sense posibilitat de tornar enrere.Ultim llarg amb final d'aresta brucs,cim i cap abaix per la ferrata,Jo fa molts anys que l'habia fet i ara esta molt diferent ( pulidisima de la gent que la deu fer) i a les 17,30 tornem al cotxe ,despedida i cierre.
Els tres primers llargs m'han agradat molt, el reste es una excusa per arribar al cim peró val la pena fer-los.
un bon dia d'escalada.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





El Vianant ,paret de Santa Cecilia. Empty
MensajeTema: Re: El Vianant ,paret de Santa Cecilia.   El Vianant ,paret de Santa Cecilia. I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
El Vianant ,paret de Santa Cecilia.
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» El Vianant a la Paret de Santa Cecília
» STAE a la Paret de Santa Cecília
» Del Korsari a la Paret de Santa Cecília
» El vianant, Pared de Sta Cecilia
» STAE-Paret de Sta Cecilia

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: LIBRO DE PIADAS :: Piadas 2011-
Cambiar a: