The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Laura O

Laura O


Cantidad de envíos : 208
Fecha de inscripción : 28/10/2012

DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge Empty
MensajeTema: Re: DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge   DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimeVie 2 Nov 2012 - 9:38

lol!
oK NOIS, jo m' apunto si aneu al solet.

avui jo no he passat fred perque estavem arreserats del vent, a Serrat d' en Muntaner i a sector Clean, però si que feia molt de vent davant a Pastereta.

Dema vaig a La Palomera amb uns amics de Terrassa. Si algú vol venir estarem en parquing Faraó sobre les 11,30 h . flower
Ja em direu per dissabte o diumenge. I love you I love you I love you drunken
Bona nit Sleep
Volver arriba Ir abajo
Luisin

Luisin


Cantidad de envíos : 889
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Edad : 65
Localización : Sant Andreu de Palomar

DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge Empty
MensajeTema: Re: DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge   DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimeVie 2 Nov 2012 - 9:01

El pronòstic del temps no dóna per gaires aventures, i és ell qui mana!

A veure demà si l'afinen!

Avui hem sortit, demà anem a equipar, i sortirem o dissabte o diumenge, quan millor pronòstic hi hagi.

La paret de l'Aeri? Doncs no ho tinc massa clar, que avui ens hem pelat de fred tot i anar abrigats. Millor alguna cosa al solet.
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge Empty
MensajeTema: Re: DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge   DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimeJue 1 Nov 2012 - 21:38

OK LAURA, estarem han contacta per fer el que és pugui.
Volver arriba Ir abajo
Laura O

Laura O


Cantidad de envíos : 208
Fecha de inscripción : 28/10/2012

DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge Empty
MensajeTema: DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge   DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitimeJue 1 Nov 2012 - 10:07

lol!
Hola nois...dissabte passat vaig estar escalant a la VINYA NOVA amb alguns de vosaltres i en acabar vam anar a fer unes birressssss al Bruc. no sé si va ser per l' efecte de l' alcohol o queèee però em va semblar escoltar que algú va insinuar la possibilitatb d' anar el proper dissabte dia 3 a la Pared de l' Aeri de Montserrat...Vies del sotre, David aparicio..etc
Si algú es dona per alu·ludit i creu que podem anar...prego m'aviseu... m' agradaria anar-hi
ara bé... no sé com estarà el temps.. i el fred... sunny
en tot cas jo tinc disponibilitat absoluta Very Happy dissabte i diumenge.

En tot cas si no es pot anar a l' Aeri , a la cara Sur de Montserrat hi ha vies al solet...

em costa molt quedar-me a cas el cap de setmana flower

Per cert... també m' agradaria escalar diumenge i divendres... potser esportiva??? I love you I love you I love you drunken
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge Empty
MensajeTema: Re: DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge   DISSABTE 3 AERI  : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
DISSABTE 3 AERI : DAVID APARICIO O VIA SOSTRES O UN ALTRE !!! o diumenge
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Dissabte 3-diumenge 4
» Via dels Sostres a la Pared del Aeri.
» Escalar dissabte i/o diumenge (22 i 23)
» Dissabte o Diumenge
» dissabte i/o diumenge

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: SALIDAS :: Archivo de salidas del 2012-
Cambiar a: