The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT.

Ir abajo 
AutorMensaje
BjörnVercauteren

BjörnVercauteren


Cantidad de envíos : 245
Fecha de inscripción : 04/05/2012
Edad : 47
Localización : Barcelona

Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. Empty
MensajeTema: Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT.   Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT. I_icon_minitimeVie 6 Nov 2015 - 20:59

el dia 3 d'octubre, l'Albert i jo vam quedar per fer una via a Montserrat. Mai he escalada en aquesta part, però les notícies de la qualitat de la roca m'han arribat: aspera, adherent i compacte en altres paraules un plaer.

Albert comença amb el 6b, s'ho mira amb tranquil·litat, hi ha alguns passos que s'han de mirar amb lupa. Quan pujo em trenca una crosta, només començar... (just després de la corda fixa) això promet ... però després la roca és super i arribo feliçment a la reunió.

Cogo el relleu i començo el 6c. El principi va bé (fins el flanqueig és més aviat 6b), en el flanqueig començo alternar les cordes. Després del flanqueig la cosa es posa tesa i ja tinc mirar bé per on vaig i aguantar.
Quan em queden 2 xapes abans de la reunió, poso la cinta x-press i després pujo una corda, quan tinc la corda per sobre el cap, just abans de xapar, es em rellisca el pied esquerra ... com ara només tinc 2 punts de apollo em vaig parell avall ... un parell de metres ... toco la paret amb el pied, reboto i després el toco amb la cadira i la mà ... un moment per baixar la adrealina, sentir si tot va bé i provar de nou ... al final arribo a dalt i en lliure ... però el dit em fa mal ...

Albert puja, parlem un moment i es fica pels últims 2 llargs. Com ja m'havia baixat la adrealina em semblava dur per ser un 6a + i després de la penúltima reunió hi ha un petita excursió per arribar a la següent xapa (hi ha una llosa on podries col·locar alguna cosa), per sort el terreny ja és més fàcil .. .

Arribem ben amunt i preparem tot per baixar.
Quan tornem al cotxe començo a notar més el dit i el pied ... el dia següent ... esguice del dit mitjà de la mà i 2 setmanes de relax ... ohh nooo ... Shocked

Gracies al meu company per la via y la teva pacencia Very Happy  Very Happy  Very Happy

aqui un parell de
FOTIKOS
Volver arriba Ir abajo
 
Via Tormenta de Verano, Roca d´en Jordi Solé, Vinya Nova, MONTSERRAT.
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Tormenta de verano a la Roca d'en Jordi Solè i Masip
» Via GEM als Plecs de la Vinya Nova ( Roca Gris )
» 03. 04/01/10 LUNES - Vinya Nova
» Via L´Enxaneta en Vinya Nova.
» GEEM ALS PLECS DE LA VINYA NOVA

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: LIBRO DE PIADAS :: Piadas 2015-
Cambiar a: