| Soy nuevo | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Sergio
Cantidad de envíos : 648 Fecha de inscripción : 16/07/2011
| Tema: Re: Soy nuevo Vie 16 Dic 2011 - 1:39 | |
| | |
|
| |
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Soy nuevo Miér 14 Dic 2011 - 4:36 | |
| Ben vingut al club Albert, Ja ens veurem escalant o pretenen unes cerveses | |
|
| |
Joan.bdn
Cantidad de envíos : 97 Fecha de inscripción : 20/04/2011 Edad : 45 Localización : Badalona
| Tema: Re: Soy nuevo Miér 14 Dic 2011 - 0:49 | |
| Albert, justament demà segurament anirem un parell o tres de puretas a fer una mica d'esportiva pel matí i no tornarem gaire tard perquè per la tarda n'hi ha que tenen coses a fer.
Si per demà ho veus molt just, jo segurament sortiré divendres i dissabte, així que tu mateix, ja em diràs alguna cosa. Et deixo el meu telèfon. Truca'm quan vulguis sense compromís i ja quedem per sortir a tibar.
Salutacions!
Tel. 629 41 52 62 | |
|
| |
albert51
Cantidad de envíos : 249 Fecha de inscripción : 13/12/2011 Edad : 63 Localización : BCN Nou Barris
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 22:04 | |
| Hola Joan. Gracies per la rebuda. Aquesta setmana estic de vacances, aixi que si et ve de gust, tinc tots els dies lliures per sortir. Solament demà a la tarde tinc unc compromis a les 5 a barna. Salutacions. Albert | |
|
| |
Joan.bdn
Cantidad de envíos : 97 Fecha de inscripción : 20/04/2011 Edad : 45 Localización : Badalona
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:50 | |
| Benvingut!!! Tal com diu el Luisín anem quedant sobre la marxa... es tracta d'anar donant un cop d'ull al foro de tant en tant per assaventar-te del plans que té la gent. Personalment t'haig de dir que des que vaig començar a sortir amb The Puretas Climb sempre he trobat gent per sortir quan n'he tingut ganes (últimament surto mínim dos o tres cops per setmana!). Alguns estem a l'atur i ens podem permetre el luxe de sortir entre setmana... Doncs això, benvingut! | |
|
| |
albert51
Cantidad de envíos : 249 Fecha de inscripción : 13/12/2011 Edad : 63 Localización : BCN Nou Barris
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:47 | |
| Doncs si m'ho confirmes, una trucada dijous i m'hi apunto. Albert | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:42 | |
| Doncs cap, com quasi sempre! De moment som Àngel i jo, i Joan Carles ens ha de confirmar si ve. Seria alguna cosa facileta, màxim V+ obligat, però no sé dir-te el què ni a on, ni si matí o tot el dia. Em temo que fins dijous o divendres no ens hi posem a pensar.
Que riurem ja t'ho puc garantir, que d'això sí que estic segur!
| |
|
| |
albert51
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:39 | |
| Hola LLuis. Aquest dissabte em va bé sortir. Quin plà teniu? Albert | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:35 | |
| Benvingut albert! Me n'alegro que t'hagis animat. Ja saps que pots venir quan vulguis. I si vols aquest dissabte proper també.
Anem parlant! | |
|
| |
albert51
| Tema: Soy nuevo Mar 13 Dic 2011 - 21:29 | |
| Hola a todos. Acabo de registrarme y ahí va mi presentación. Me llamo Alberto y soy de Barcelona. Llevo desde los 17 escalando, cuando puedo. Ultimamente tengo más posibilidades, porque la familia ya tiene edad para ser independiente y eso me dá a mi más independencia. Con mi mujer tenemos una caravana y hacemos càmping. Vamos casi todos los fines de semana. Somos socios de la Unión Caravanista de Catalunya. Por otro lado soy socio de la AEM, donde en una salida del club conocí a Lluis, quien me habló de la página. Y aquí estoy, con ganas de escalar y conocer gente. Mi nivel es 5, 5+ de primero y mis gustos son unos compañeros, unas risas, un bocata y una pared. Tengo disponibilidad de salir algún dia entre semana y del fin de semana preferiblemente los sábados, aunque me adapto a lo que surja. También me gusta todo lo relacionado con la montaña en general, BTT, esquí de montaña, corredores, etc... Un saludo a todos. Albert | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Soy nuevo | |
| |
|
| |
| Soy nuevo | |
|