Fa 2 diumenges no vam tenir un pla ... ens vam anar al bar al Bruc (on ens trobem amb Wey en bona compania) i Albert treu una bona opció. Ens anem a Agullas que ja fa molt temps que no hem escalat per ahi.
Vam aparcar el cotxe al pàrquing i anem en camí cap al Refugi, bé abans d'arribar a les escales s'ha de pujar per un camí no tan evident a l'esquerra, de fet ja es pot intuir la roca.
La primera via d'avui és l'Agulla del Contrafort: Via Bon vent i barca nova (65m_V +), veiem l'entrada, una fissura guapa, Albert em deixa començar, col·loco el CAM # 3 i més amunt una Tascon (13) - aquí és V +, després la via ja afluixa però cal anar amb compte amb la roca. La reunió es troba a la dreta del sostre (i no a l'esquerra com indica el llibre ...). Albert arriba a la reunió i vam mirar la sortida: roca precari i un parell de pitons vells: tots dos ho vam treure a A0. Arribem dalt i mirem el canal de la següent via: ens vam espantar: roca trencada i sense assegurances, només es veu un pitó al principi i es veu súper tes ... a veure ...
La segona del dia: La Pelada: Via Tobilets (60m_V +): quan arribem a peu de via després del ràpel la vista ja canvia, la roca igual de lletja però ja sembla més tombada ... com vam intercanviar llargs, començo jo. Fins al pitó no hi ha problema, després li foto un tricam marró, bé ... aquesta és la via ja és una mica més vertical i s'ha de vigilar una mica. Li fico molt material (CAM 0.75, 0.5 i bagues). Abans de la reunió hi ha una planta que molesta una mica ... cal podar aquesta via ... com ens sobra corda Empalme amb el tiratge de dalt, aquí la via és diferent, roca de qualitat i vertical però molt ben assegurat (encara per dalt col·loco un CAM # 1), arribo just amb 60m. Albert puja feliçment (encara que el tricam era dur de treure). Fem una ràpel i vam arribar gairebé a peu de via de la nostra tercera via.
La Sabina superior: Xemeneia Oest (60m_IV +): com xemeneies no són del tot la meva copa de te, li deixo alegrement a Albert aquesta via. Arriba bé fins a un primer pitó, després ja s'ha de posar material un mateix. Pujo amb l'esquena a la roca a la dreta i els peus a l'esquerra, em fixo bé i després faig servir la mateixa tècnica: això funciona !!!! Amb un parell de t'allunyis Albert arriba bé al cim empalmant els 2 llargs. El segueixo i dalt veiem que encara és massa d'hora per anar a casa, així:
Agulla del Sol Ponent: Aresta Brucs (30m_IV): que dir? Són dues assegurances i arribar a dalt, divertit, quan Albert arriba dalt mirem la següent agulla, rapelamos i ens plantem davant d'ella.
Agulla Peluda: Via Eclipside mar (60m_6a): Albert comença la via i ho acaba d'una tirada, també són 60m justos. Esmentar el 6a (o A0) segons qui vol en la primera reunió o en el mig de la via, cal Sortir d'un bombo amb una bona presa de mà, però cal estirar-la, feliçment arribo dalt i ara si que és temps per anar-se'n a casa ...
AQUI UN PARELL DE FOTIKOS