09/04/16
La noticia d'una nova via a les Bagasses, ens fa decidir a dona-li un cop d'ull, la dificultat no és molt alta, te un grau obligat de 6a+ que creiem que esta dintre de les nostres possibilitats.
Doncs dit i fet, amb la Lou i la Laura cap allà que anem.
El primer llarg el fa la Lou, de fet no trobem el lloc per on va la primera tirada, i li tirem per on ens sembla bé, el cas es que ja estem a la primera reunió.
El segon és per la Laura, un quinto pelat que ja posa les coses clares, poques assegurances i grau espartà amb passos de decisió.
El tercer es per mi, segueix amb tònica de l'anterior.
El quart, per no tindre que caviar cordes també serà per mi, uns passos complicat a la primera part del llarg i després més fàcil fins la reunió.
Segueixo amb el cinquè, el llarg estrella de la via, o millor dit el llarg on t'estrelles.
Va ser tot un festival de l'estrep amb tres passos de ganxo inclosos i dos de baga penjades d'un bec de roca, i amb la TRAMPOSA per casar els parabolts ( com el nom de la via indica SENSE VERGONYA ) i tot fen totes les trampes, alguna cosa vaig tindre d'escalar.
I per un que queda li tiro jo. Un 6a amb canto curtet però "peleon" i ja més fàcil fins la falsa feixa i cap abaix.
En definitiva, m'ha semblat una via dura en el seu grau, sobre tot el cinquè llarg, un sis be que molt bé podria ser més.
I amb una exposició que sense ser extrema, si que alguna patacada et jugues en algun moment de la via. Millor anar amb un grau millor que el meu. Perquè si fas un 6a+ raspat, millor porta el GANXO .
FOTOS SIN VERGUENZA 2