el dia 30 vam quedar amb Cesc, Pep i Albert per anar a Àger, l'únic lloc a Catalunya (o gairebé) on es podia escalar aquell cap de setmana (pluges)
.
Després de la parada obligatòria al bar on trobem a Joan Asin i Joan Carles, també en direcció a Àger, vam comentar la jugada i després d'unes rialles ens posem en marxa.
Quan vam arribar a peu de paret veiem que en la via (el flanqueig) hi ha choreas d'aigua
... que fem ... de sobte venen un quantidad de núvols que ja no deixen veure la paret ... dubtem i tornem al cotxe. .. fem un quart d'hora en direcció de l'asfalt quan tots els núvols se desuelven i tornem ... amb mes desicion, vaja ...
sembla que el dia es arreglera i la taca d'aigua ja s'ha assecat parcialment ...
Albert i Pep fan cordada i Cesc i jo. Albert farà de guia avui, Cesc i jo alternem (fem palets i puc sortir jo).
La via és divertida i molt ben assegurat, grau mes ben suau. Cal destacar el flanqueig del tercer llarg (per sort sec) i el diedre que el segueix (mullat però ben assegurat per sort). El cinquè llarg és impressionante per que se surt per un sostre amb molt bona presa.
Arribem els quatre feliçment a dalt, vam gaudir de les vistes i el bon temps. Quan vam baixar i vam mirar l'horari ens adonem que encara és molt d'hora ...
i es baixa pel costat de l'Agula de l'Embut ...
Albert i jo encara tenim ganes per escalar una mica, així els nostres companys van a descansar una mica i nosaltres vam pujar per la Via Si les cabres poden, nosaltres també. Via molt maca on millor portar material, esta assegurat en punts claus però... (el segon llarg esta net i segueix una fissura interessant
).
Després d'aquesta via ja estem mes contents i ens ajuntem amb els nostres companys per anar a prendre unes braves !!!
Com sempre ambient genial !!!
gràcies companys !!!
Aqui un parell de FOTIKOS