Avui amb l'Alex hem anat a fer aquesta via de St. Llorenç de Montgai. Pel cami el sol que escalfaba Muntsa ens a temptat peró hem estat fidels a la nostra idea inicial. Idea que s'ha anat gelant a mida que ens hi acostabem: no feia ni fred ni calor, 0ºC. Despres d'escalfar el cos i fer copia de la ressenya, ens plantem cap a les 11 a peu de via. Els llargs ens els repartim equitativament: els fàcils jo i els dificils ell, jejeje. Entro en calor de seguida i ben aviat m'haig de treure el folre malgrat que la temperatura no ha passat dels 3ºC. La veritat que no feia dia per provar-ho en lliure, peró la via es mereix una repetició per tastar els 6b i 6c del L4 i L5 (i jo treurem uns quants kilos, posar-me forma i millorar el koku). Equipament correcte i els catxarros no destorben (L1 i L6, i aquest esta net).
L'anecdota del dia: l'Alex s'en dur un bon ensurt quan un ESQUIROL li surt de devant dels nassos al mig del L5 on hi te el NIU, pujant (l'esquirol) a tota merda pel 6c en sol integral. Serà a causa del canvi climatic que els esquirols canvien els pins per les tapies?
Cervesa i cap a casa. Bona manera d'acabar un bon dia d'escalada amb bona companyia. Per cert, estabem totalment sol
Ah! Les postals.