Cantidad de envíos : 154 Fecha de inscripción : 09/11/2011 Edad : 63
Tema: Re: foguera nocturna a la pupa Lun 19 Mar 2012 - 7:39
puc dir el mateix: per fi surto a les postals!!!!
la veritat es que si que va ser una bona sortida amb un grup ben compenetrat, tots queixant-nos d'alguna cosa: genolls, turmells, canells,... vaja, el trio pupes a la pupa!
salut i a tibar!
albert51
Cantidad de envíos : 249 Fecha de inscripción : 13/12/2011 Edad : 63 Localización : BCN Nou Barris
Tema: foguera nocturna a la pupa Lun 19 Mar 2012 - 5:56
genials les postals. Al menys surto en alguna, escalant, que la meva dona no es creia que hi anava. Com diu en krls la via ens va agradar a tots força. En Joan Carles s'ho va treballar molt. Una bona sortida Les fotos: https://picasaweb.google.com/107435336041398004916/Puretas7?authkey=Gv1sRgCP-ins-QgcOGrAE Albert51
krls
Cantidad de envíos : 154 Fecha de inscripción : 09/11/2011 Edad : 63
Tema: foguera nocturna a la pupa Dom 18 Mar 2012 - 11:46
m'afegeixo a última hora i de retruc amb l'albert i en joan carles per anar al cavall del bruc per fer la foguera nocturna.
ben suats a peu de via i a l'ombra, en joan carles "el jove" s'ofereix a fer-nos de guia espiritual. oferiment fet de tant bon cor que ni l'albert ni jo som capaços de rebutjar. de fet el xicot ens munta tota la via sense despentinar-se.
L1 entrant a pedals amb sortida franca en lliure per anar cap a la dreta. en joan carles a tingut el detall d'anar fent neteja de pedres soltes avants d'entrar a la reunió, no fos que algú prengues mal...
L2 bona currada d'en joan carles. surt en lliure encare que es d'anar-se´l mirant mentres pujes. gens evident.
L3 l'intento en lliure i "quasi" surt (m'agafo a la 3ª xapa i a la penúltima -pur esgotament-) i crec que pot sortir sensera (6b?).
ràpel fins a terra, birra i cap a casa.
si els llargs fossin 5-10m mes llargs seria una passada de via. de tota manera l'excursió val la pena i la solitut garantida.
bona escalada amb bona gent ...i birra, que mes es pot demanar?