Versio Oficial:
Com les grans vies de partet tipus la Nose a Yosemitie decicim partir aquesta via de L'elefantet en dos trams i avui el Juanillo, el Jordiperpin i un servidor hem montat , escalat i preparat el primer tram de la via , osigui els tres primers llargs, i despres d'una jornada agotadora baixem al terra per descansar, agafar forces i prepar-nos pel atac final a la partet de qual ja no baixarem fins que logrem sortir per d'alt sigui com sigui i costi el que costi! en proxims dies quan estiguem recuperats de la feinada que hem fet avui. d'avui.
Versió real:
Hew quedat amb el Juanillo per anar a la plantació i el dia abans hem truca que ha de tornar si o si cap a les dues , perque te feina per la tarde; l'hi comento que tambe vindra un colega que arribara tard i que cap problema anirem afer totxos i ja està.
Esmoçem, fem el tallt , no n'hi ha presa! quan marxem hem treu la resenya de la via que vol fer ( jo m'espero un rostoll !!!!!! ): la chachi piruli ( una via que tenia en llista d'espera!) , suposo que es un altre cas del virus conegut com Spirit Pelake que ultimament està afectan a uns quants puretas aixi que som-hi nois que fem tard.
I mai mes ven dit!, ens currem els tres primers llargs i veien que no sortirem a les 2 sino a les 3 i mitja, decidim sortir per l'esquerra caminat per la selva i rutes de cabra hispanica montserratina fins trobar les escales dels pobres i cap al bar a fer la birra amb ganes de tornar a acabarl-a i un bon sabor de boca per l'escalada.
primer llarg de tramit ( una mica trencat) segon llarg molt psicològic ( fi, seguros justets , anar-s'ho mirant be per no cagarla, malt de peus.....) aixó si surt en lliure i es precios!, el tercer fi tambe ( jo n'ho he trobat el canto bo , ells si).
tornarem a cabarla un dia sense horaris ni presions!