| CUERDAS PERDIDAS !! | |
|
+7JL eloy Laura O Luisba Ca la Montse Luisin Dany42 11 participantes |
Autor | Mensaje |
---|
Lourdes
Cantidad de envíos : 68 Fecha de inscripción : 03/10/2010
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Lun 10 Dic 2012 - 0:22 | |
| Cap cosa a afegir, jo contenta de poder ajudar en l´operació: recollida cordes perdudes!!!!!!!!!
jejej sense cap dubte un dia complert i amb l´objectiu realitzat (bona escalada i amb la recompensa de trobar les cordes)
| |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Sáb 8 Dic 2012 - 9:08 | |
| Hola companys , ya estoy de vuelta y aún me cuesta creer que encontraseis las cuerdas plegadas en el pié de vía , como dice el refrán : BIEN ESTÁ LO QUE BIEN ACABA.
Gracias otra vez a los que las bajaron y los que fuiesteis a buscarlas , LOURDES , LUISÍN Y DANY.
Felicidades por la Richard in Chains. | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Sáb 8 Dic 2012 - 8:37 | |
| No hi ha res que agrair. Estàvem on volíem estar, i van passar un dia d'escalada collonut, malgrat el fred. I tot el que te un final feliç t'ajuda a mirar-te la vida somrient!
No puc parlar per Lourdes, però estic segur que s'afegirà al meu comentari. Tot un plaer haver servit per alguna cosa. | |
|
| |
Dany42
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 06/05/2011 Edad : 54 Localización : Sant Andreu de Palomar
| |
| |
BjörnVercauteren
Cantidad de envíos : 245 Fecha de inscripción : 04/05/2012 Edad : 48 Localización : Barcelona
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 21:50 | |
| ya ves, una vela per la Moreneta y todo se arregla ! | |
|
| |
VADORMV
Cantidad de envíos : 10 Fecha de inscripción : 15/05/2012 Edad : 63 Localización : sant boi de llobregat
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 20:43 | |
| HOLA DANI ME ALEGRO QUE ENCONTRARAS LAS CUERDA Y DARLES LAS GRACIAS AL LAS PERSONAS QUE LAS ENCONTRO Y RECOGIO TODABIA HAY JENTE LEGAL
UN SALUDO | |
|
| |
Dany42
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 06/05/2011 Edad : 54 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 20:21 | |
| Hola;
Crec que tots sabem que hi ha molta gent amb ètica -i poder especialment a l'àmbit de la muntanya- i aquest acte és una proba. El que passa és que amb tantes notícies de corrupcions etc, de vegades, ens fan dubtar.
MOLTES GRÀCIES a aquells que varen recollir les cordes; personalment comprar-me unes de noves ara, m'hagués suposat un problema. Si ens arrivem a conèixer serà un plaer poder-los agraïr en persona.
Salut !!
| |
|
| |
Ca la Montse
Cantidad de envíos : 948 Fecha de inscripción : 04/07/2010
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 8:46 | |
|
Última edición por Ca la Montse el Jue 23 Mayo 2013 - 19:10, editado 1 vez | |
|
| |
Luisba
Cantidad de envíos : 521 Fecha de inscripción : 13/04/2012 Edad : 67 Localización : Barcelona
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 8:37 | |
| Parece Increible, después de casi una semana, hayan aparecido las cuerdas, además plegadas y a pié de vía.
Me alegro que por una vez la suerte acompañe y haya gente tan legal.
Saludos
| |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 7:59 | |
| Me alegro un monton!! Gracias a Luisin y compañia, parece increible, se nota que casi estamos en Navidad O tal vez habra sido la diosa de los trepas... | |
|
| |
Sergio
Cantidad de envíos : 648 Fecha de inscripción : 16/07/2011
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 7:30 | |
| Muuuuuy bieeeen,todo un detallazo,que hayan dejao las cuerdas a pie de via plegaditas ...Me alegro!!!! | |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 7:10 | |
| Muchas gracias a los dos ,molaria saber quién las ha bajado. Y plegado ,que sepa que tienen unas unas birras pagadas. Manyana vuelvo, nos vemos el sábado. | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Vie 7 Dic 2012 - 6:52 | |
| Les cordes perdudes han estat trobades! El dia fresquet i una mica ventat, però ens ha deixat escalar.
Hem trobat les cordes a peu de via, ben lligades i una sobre l'altre. Encara hi ha gent bona per les muntanyes!
| |
|
| |
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Jue 6 Dic 2012 - 7:08 | |
| | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Jue 6 Dic 2012 - 6:45 | |
| hola Dany, ara he vist que havies quedat amb el Lluis... bueno.. el issatge va per tots dos si finalment no aneu a la Son de la Llarga nosaltres, Albert i Josep Lluis anem a Ager.. si voleu venir estarem a 7h am a Hotel Bruc. No sé si et va bé pel tema de que has d' estar d' hora a casa ... Vina si pots i vols... amb el Lluís (Luisin). I si aneu a passar fred a Pollegó dons ja ens veurem ... | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Jue 6 Dic 2012 - 6:40 | |
| | |
|
| |
Luisin
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Jue 6 Dic 2012 - 5:32 | |
| La Son de la Llarga és rápida de fer, però començar a escalar a 1 grau (temperatura prevista a les 8:00) sense donar temps a que el sol escalfi la roca, no ho veig clar. No hem quedat encara, però segur que serà a les 9 al bar, que la rasca no és una companya agraïda. Si vols parlem al vespre, que tampoc tenim tantes cordes per pujar (han de ser de 60 allà) | |
|
| |
Dany42
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Jue 6 Dic 2012 - 5:23 | |
| Hola; A vert, finalmente sí podré salir mañana pero limitado a estar en casa sobre las 15:30 horas , máximo las 16. Usíase , que habría que irt condenadamente temprano -frío inclusive-. Calculando unas 4 horitas para la vía Son de la llarga, u otra, habría que estar sobre las 7 hs en el pueblo del Brus. ¿Tu como lo ves Lluís? A lo mejor no hacen falta tantas horas para la Son de la Llarga o la otra que comentabas, la verdad es que no lo sé. Bueno, cualquier cosa concretamos más a la noche. Saludos. | |
|
| |
Laura O
| |
| |
Luisin
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 23:45 | |
| Laura, un off-width és un empotrament de tota la vida, una banda del cos per dins la fissura i la resta per fora (o per on puguis. Aquest és molt senzill.
Jo fins demà no faré plans, a veure si l'acabo fent en solitari!
La Richard in the Chains puja més a la dreta, però també es baixa per aquí. De memòria, un primer llarg fàcil, dos de difícils (fins a 6c, però 6a obligat i dominant el 6a+) i un altre de més humà. Es veu que les plaques centrals són superbones. Ja t'ho diré quan la faci!
| |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 21:23 | |
| HOLA DANY, Al final dijous anire amb l' Albert a Montsec.. així que no em quedare per Montserrat. Un altre vegada | |
|
| |
Dany42
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 9:34 | |
| Hola Lluís i Isabel; Primer de tot moltes gràcies per l'oferiment d'anar a recollir les cordes. Personalment m'agradaria molt poder anar, a més la via Son de la llarga te molt bona pinta, però estic pendent de temes familiars i encara no sé si podré anar aquest dijous. Si de cas ho acavem de concretar entre demà i demà passat i, si no, quan segur que podré serà dissabte o diumenge. en qualsevol cas, si finalment jo no pugués anar el dijous, vosaltres feu la vostra sense compromís. Salut ! | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 8:42 | |
| Lluís i Dani 42... gracies per la ressenya lluís. Que vol dir off-width ? anar per fora la fisura?.. Si vosaltres voleu anar tots 2 aneu...jo de fet no tinc tascons ni friends , nomes 1 friend de 0.4 de black diamond. Suposo que podria ficar en tirades de V , i m' imagino que podria fer A0 en el 6b, però si voleu fer-la vosaltres es millor fer cordada de 2 en dos persones. De fet jo escalare tambe divendres i dissabte si no plou. La meva corda es de 50 o sigui que hauria de fer mes de 2 rappels. si de cas us truco dimecres i ho parlem. Que tal es la Richard in the Chains? lluis? : | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 7:37 | |
| Bufa Eloy!! que haces por esas latitudes tan norteñas has cambiado los gatos por los piolos?? que los paseis bien!! | |
|
| |
eloy
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 6:02 | |
| por mi parte también tiene barra libre quién recupere las cuerdas. Saludos a todos desde el frío Berlín este. | |
|
| |
Luisin
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Mar 4 Dic 2012 - 1:37 | |
| Aquí tens la ressenya. el 6b no mola gens, assegurat amb un pitó sospitós amb caiguda al desplom, mola més un pas d'A0, i és prou ràpida de pujar. | |
|
| |
Laura O
| Tema: ESCALAR DIJOUS al POLLEGÓ EST Mar 4 Dic 2012 - 1:26 | |
| A mi m' agradaria, no sé quin grau té LA SON de la LLarga, em podeu passar informació. En principi vull escalar dijous ...condicionat a si no fa tan de fred com el dissabte passat. Dany 42 et passo el meu telefon i parlem dimecres? i per a tu també Lluis. tel 686 79 21 06 TINC WATSHAP PER SI NO VOLEU PAGAR... en tot cas ja us trucaria també jo .. que passi rapid la setmana . Ah..per cert.. jo no tinc friends ,,ni aliens... nomes cintes expres...i corda de 50 i 8,50mm i la d' esportiva... | |
|
| |
Luisin
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Lun 3 Dic 2012 - 20:46 | |
| Dijous jo surto segur, Lourdes no és tan segur, però compte per fer la Son de la llarga, que és per on veu rapelar. Si ja no hi són les cordes (esperem que sí!) hi ha a prop la Richard in the Chains que tinc a la llista també. | |
|
| |
Dany42
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Lun 3 Dic 2012 - 20:28 | |
| Hola;
Ante todo decir que, por mi parte, prometo barra libre para quien recupere las cuerdas -me parece lo mínimo-. Por otro lado, si alguien se anima yo seguramente sí podré ir este jueves 6 a trepar, con lo cual se trataría de hacer alguna via por el Pollegó Est con la intención de recuperar las cuerdas al bajar. | |
|
| |
Luisba
Cantidad de envíos : 521 Fecha de inscripción : 13/04/2012 Edad : 67 Localización : Barcelona
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Dom 2 Dic 2012 - 11:06 | |
| Hola,
Yo mañana no puedo salir, pero si alguien se anima, el miércoles, podríamos ir a ver si todavía están las cuerdas.
Es lo máximo que podría hacer, he leido que es una vía que se repite bastante y que recomiendan en invierno, incluso en días de viento?
A ver si algien se anima.
Saludos
| |
|
| |
Ca la Montse
Cantidad de envíos : 948 Fecha de inscripción : 04/07/2010
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Dom 2 Dic 2012 - 8:55 | |
|
Última edición por Ca la Montse el Jue 23 Mayo 2013 - 19:11, editado 1 vez | |
|
| |
Luisin
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! Dom 2 Dic 2012 - 8:33 | |
| Ja he parlat amb l'Eloi, però jo tampoc puc pujar demà. La via Son de la Llarga està molt bé i no és massa exigent, i segur que els propietaris conviden a birres si els hi torneu!
A més, avui era el sant de l'Eloi, seria un bon regal!
| |
|
| |
Dany42
| Tema: CUERDAS PERDIDAS !! Dom 2 Dic 2012 - 7:56 | |
| ATENCIÓN, LLAMADA DE SOCORRO !! A ELOY Y A UN SERVIDOR SE NOS HAN QUEDADO COLGADAS LAS CUERDAS (UNA DE 60 METROS Y 9 MMS DE COLOR AZUL Y UNA DE 60 METROS Y 8.8 MMS DE COLOR NARANJA) EN EL SEGUNDO RAPEL DE LA VIA "SON DE LA LLARGA" EN EL "POLLEGÓ EST DE LA VINYANOVA". SI ALGUIEN FUERA A HACER ALGO POR ALLÍ LE ESTARÍAMOS MUY AGRADECIDOS LAS PUEDIERA RECUPERAR, PUES NI A ELOY NI A MI NOS ES POSIBLE VOLVER MAÑANA A ESCALAR. PD: DEJO Nº TELF. CONTACTO (DANIEL): 645.79.18.24 PD BIS: LA HISTORIA COMPLETA EN LA PIADA. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: CUERDAS PERDIDAS !! | |
| |
|
| |
| CUERDAS PERDIDAS !! | |
|