Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Miér 5 Dic 2012 - 10:37 | |
| Merci per la info! Quan vam fer l'Ocells de Niló ja m'hi vaig fixar, però no en tenia referències... Una excusa més per tonar a Àger. La Escaleras de Caracol també es veia interesant | |
|
J&B
Cantidad de envíos : 175 Fecha de inscripción : 22/10/2012
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Miér 5 Dic 2012 - 10:22 | |
| Hola nois. La via es del CARLES CAÑIGUERAL (i de l'ANNA COLL ?) i la varen obrir desprès de la CONGRES DELS SOLITARIS a la Paret de Catalunya (Boníssima via) l'any 2005-2006. Vaig copiar la ressenya d'un VERTEX, però no tinc ni idea del numero. Una via interessat. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Miér 5 Dic 2012 - 7:02 | |
| Hola Edu, Crec recordar que el Pep en va dir que un dels aperturistes era el mateix del de la via Congres dels solitaris de la Paret de Catalunya. Tindria que ser Carles Cañiqueral. A veure si el Pep entra al foro i t'ha aclareix el tema. | |
|
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Mar 4 Dic 2012 - 23:15 | |
| Eo Albert, enhorabona!! Saps qui són els aperturistes/data de la luna de cendra?? | |
|
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Mar 4 Dic 2012 - 21:28 | |
| Buenas vias y buena roca!! dos mejor que una!! felicitats per les vies companys, salut i tibades!! | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla Mar 4 Dic 2012 - 10:40 | |
| Diumenge 2/12/12 Al Pep aquest cap de setmana li toca estar per les terres de Ponent, així que quedem a Bellcaire a les 9 del mati, fem el cafè i emprenem el camí cap els Puntals d'Àger, la via que m'ha triat esta a la dreta de la últimament coneguda Ocells de Niló, és tracta de la via La lluna de cendra platejada, bé, com a mínim el nom és atractiu. Després la via no ho es tan, tot i això no es una mala via, te trams interessants, com la primera meitat del primer llarg, el cinquè, també esta força bé i sobretot cal destacar el quart llarg. Com que hem anat bé de temps, al passar pel costat de la paret de la Xurulla ens mirem un parell de vies que es veuen equipades, no sabem ni el mon ni el grau, una tenia una fletxa picada a la paret i la de l'esquerra un altra amb una lluna molt maca, la decisió esta cantada, la de la lluna. Comença el Pep, en el primer llarg la roca és una mica crostosa i en bastants llocs a estat sanejada i no acaba de donar massa confiança. En cavi el segon és un llarg formidable, de lo millor que recordo, perfectament comparable al segon llarg de la Directa al cilindre, o potser millor i tot, caldrà que algú el provi per que en corrobori la meva opinió. El tercer és més fàcil i curt però amb bona roca. FOTOS https://picasaweb.google.com/113738027624852483566/LaLlunaDeCendraPlatejadaAlsPuntalsAger FOTOS https://picasaweb.google.com/113738027624852483566/ElPadrinoALaParetDeLaXurulla * ressenya de la via Lluna de cendra adjuntada el 28/02/13
Última edición por albert el Vie 1 Mar 2013 - 7:33, editado 3 veces | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: La lluna de cendra platejada als Puntals i El Padrino a la Paret de la Xurulla | |
| |
|