| REDRUM al Cap de Ras (Àger) | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Jue 27 Dic 2012 - 9:15 | |
| Dany 42, a veure si coincidim un altre dia en cordada....em va agradar molt escalar amb vosaltres. | |
|
| |
Dany42
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 06/05/2011 Edad : 54 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Jue 27 Dic 2012 - 9:10 | |
| Magnífica piulada, com sempre, Lluís.
Fina aviat i que acaveu de passar bones festes.
Dany. | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Jue 27 Dic 2012 - 8:32 | |
| | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Miér 26 Dic 2012 - 0:05 | |
| Hala! Ja està La piulada
Bon dia de Nadal, o sigui meu... | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Mar 25 Dic 2012 - 0:26 | |
| osti!! son la pareja que venia detras nuestro!! alomejor hay mas fotos... muchas gracias Luisin!! | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Mar 25 Dic 2012 - 0:12 | |
| JL, he colgado una foto donde sales tu. La he cogido de Facebook, de la Laura Piferrer (por si la quieres de amiguita...), eran conocidos míos (Josep i Laura), y se la he pispado. Sale laura, un buitre y tu de espaldas, pero es guapa, y a algunos, cuando no se nos ve la cara salimos favorecidos...
| |
|
| |
Luisin
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Lun 24 Dic 2012 - 18:28 | |
| Laura, a veure com diem les coses, que si ho llegeix la dona em muntarà un pollastre! Ens ho vam passar molt bé TOTS PLEGATS ESCALANT, que després cada un interpreta el que vol!
Per ser un dia de ressaca vaig acabar prou content! Ahir vam sortir a estirar una mica els músculs amb l'Àngel, i estava molt millor, però millor inclús que divendres! És que escalar ho cura tot! El muscle que em feia mal a l'acabar la via se'm va curar (el portava cascat) i encara em fa una mica de mal l'altre, em sembla que aplicaré la mateixa tècnica, ahir ja vaig tibar fort d'un parell de merlets a veure si em saltava algun, però no hi va haver sort... | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Lun 24 Dic 2012 - 9:21 | |
| | |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Lun 24 Dic 2012 - 7:49 | |
| Muy guapas las fotos ,yo la tengo pendiente hace un montón de tiempo , a ver si la próxima salida a Ager acaba cayendo . Día guapo y soleado eh? | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Lun 24 Dic 2012 - 7:27 | |
| Buenas placas y buena roca, la proxima en Ager sera esta Redrum!! Felicitats per la via companys!! Salut i tibades! | |
|
| |
Luisin
| Tema: REDRUM al Cap de Ras (Àger) Lun 24 Dic 2012 - 7:09 | |
| Doncs dins de la puretada improvisada de dissabte, Danny42, Laura i jo ens hi posem en aquesta via, la primera que havia fet en aquest indret. Després d'un esmorzar multitudinari a Bellcaire ens repartim i compartim paret amb Lluís i JL, que ens esperen a dalt i baixem tots plegats.
Ja he penjat les FOTOS, demà (si puc!) la piulada.
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: REDRUM al Cap de Ras (Àger) | |
| |
|
| |
| REDRUM al Cap de Ras (Àger) | |
|