| STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU | |
|
+5Ca la Montse Luisin Laura O eloy JL 9 participantes |
Autor | Mensaje |
---|
krls
Cantidad de envíos : 154 Fecha de inscripción : 09/11/2011 Edad : 63
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Lun 31 Dic 2012 - 9:52 | |
| dons no ens varem reconeixer!!!! naltros varem arribar que hi havia una cordada posada i una altre esperant a peu de via. erem 5 (uns amics de saragossa i les meves nenes) pel que varem canviar cap a la via del roc i la montse curto. els manyos no es creien que podien escalar amb manega curta, jejeje avui hem anat a la font de l'ametlló a passar caloreta de la bona, que els amics havien quedat a vilafranca i s'en tornaven cap a casa. per naltros s'ha acabat per aquest any, jo porto 1 setmana malalt (ahir escalava amb febre: el que es fa pels amics!), la dona encare s'en esta sortint i la petita encare tus!
vinga que'l 13 no hauria de ser pitjor que lo que deixem enrere!
bony any tots | |
|
| |
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Lun 31 Dic 2012 - 9:48 | |
| Potser algú no estarà d'acord, però crec que és una de les millors vies de Malanyeu Heu fet una bona elecció per estrenau-se en aquesta peculiar roca.
FELICITATS COMPANYS
| |
|
| |
albert51
Cantidad de envíos : 249 Fecha de inscripción : 13/12/2011 Edad : 63 Localización : BCN Nou Barris
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Lun 31 Dic 2012 - 8:52 | |
| Joan Carles, Salva i jo la vem fer el dissabte 29. era la primera vegfada que anava a malanyeu. em va encantar el lloc. Bona descoberta. Unes afotos: https://picasaweb.google.com/107435336041398004916/STOCDECOC ALBERT51
Última edición por albert51 el Vie 4 Ene 2013 - 3:42, editado 1 vez | |
|
| |
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Sáb 29 Dic 2012 - 6:29 | |
| Gracies per la info Edu Ara he mirat de buscar informació de la Sajolida i deunido la bona pinta que te. L'ultim llarg, el que va per la dreta de les monges mascles, si que m'hal vaig esta mirant, amb els tres ho quatre pons de roca hi res més. Je Je segur que no trigaré massa en repetir destí | |
|
| |
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| |
| |
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Sáb 29 Dic 2012 - 5:42 | |
| Epa Albert!! Les tres comencen al mateix lloc. La Farigola marxa en diagonal a l'Esquerra i la Sajolida cap a la dreta a buscar un pont de roca per després marxar a l'esquerra creuant la Stoc. La primera reunió queda entre la Stoc i la Farigola. Al segon llarg hi vaig veure un parell de pitons i va a buscar la segona r de la Stoc. El tercer va per la dreta de la Monges (es veuen els ponts de roca). El dia que vam anar a fer la Farigola m'ho vaig estar mirant mentre rapelàvem i el segon llarg es veia exigent, mantingut, d'autoprotecció i amb la r1 de burins i mig penjada Els llarg de sota de la Farigola són guapus i la Gruyere ja ho vas veure, roca de primera, continuïtat i grau colladet Bona entrada d'any!! | |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Sáb 29 Dic 2012 - 5:27 | |
| Molt guapas las fotos Albert , el muro de abajo es una gozada , llegas con los brazos a punto de estallar , la " Gruyere " no la recuerdo pero por el sitio donde va debe ser muy bonita , habrá que la integral entera. | |
|
| |
albert
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Sáb 29 Dic 2012 - 1:00 | |
| Tienes toda la razón Jose, Yo la he hecho por los dos sitios, y los dos son muy guapos, pero por les Monges mascles queda una vía más lógica y homogénea.
UNAS FOTOS https://picasaweb.google.com/113738027624852483566/StocDeCocMalanyeu
El llarg de la via Gruyere, em va semblar sensacional, una petita perla, molt mantinguda i amb passos força fins, sobretot al final del llarg. Un altre dia tindrem de fer la Integral Farigola indòmita tota sencera, que sembla un recorregut molt atractiu.
El que no m'ha quedat clar, és que si la Integral comença en el mateix punt de la Stoc de coc, per on passa la via Sajolida, que en teoria és la primera via a l'esquerra. Deuen començar les tres en el mateix lloc ?? | |
|
| |
Ca la Montse
Cantidad de envíos : 948 Fecha de inscripción : 04/07/2010
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 23:06 | |
|
Última edición por Ca la Montse el Jue 23 Mayo 2013 - 19:01, editado 1 vez | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 22:01 | |
| Encara recordo el segon llarg, les cintes acabant-se, les forces també i la reunió que no es veia! Però quina disfrutada de llarg!
Laura, a veure si estrenem aquests amiguets nous que tens! Ara els has d'ensinistrar, que després igual tenen por a les fissures...
| |
|
| |
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 10:02 | |
| Felicidades por las 2 vias , o el mix que hicisteis... Por cierto ... ya tengo un semaforo de Aliens i un camelot del 1. me parece que Papa Noel se adelantó a los Reyes Magos Es que me he estado portando muy bien ultimamente O sea QUE ME GUSTARIA ESCALAR Y PROBARLOS SABADO Y DOMINGO. Ah.. por cierto... conozco a los tres equipadores de la otra via de la reseña , "Gruyère", son Amadeu Pagès, Xavi Llongueres i Jordi Turull...los tres de Terrassa. Amadeu Pagès estuvo equipando muchas vias por Malanyeu años atras y vivió allí un tiempo en una casa de su familia. | |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 7:40 | |
| Vaya morro , unos currando y otros trepando , buena combinación , pero que pasa con el largo de 6b, es que ya no lo hace nadie ? en los blogs todos hacen esa combinación , está desequipado o le pasa algo ?.
A ver esas fotos Albert , estos días se me ha vuelto a inflamar el tobillo , que se llevó el vuelo de la stoc de coc , vaya coincidencia jejejejejejejeje. | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 6:49 | |
| | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU Vie 28 Dic 2012 - 6:48 | |
| Hoy hemos escalado esta preciosa via en Malanyeu, via vertical con una continuidad que te pones los brazos bien petados. Tras rapelar el ultimo largo, en el jardin colgado, nos hemos hecho para postre el ultimo largo de la Integral Farigola Indomita. Buff... toi petao!! Albert colgara las cuatro fotos. Salut itibades!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU | |
| |
|
| |
| STOC DE COS SORTIN PER MONGES MASCLES A MALANYEU | |
|