xavié
Cantidad de envíos : 5 Fecha de inscripción : 09/05/2012 Localización : Lleida
| Tema: Lluiiiiiiissssss Vie 3 Mayo 2013 - 7:21 | |
| Hola Lluiiiis......com estàs??...perdona per no haver respost abans. Que encara escales com abans o que? I la Haus -extrems a la Monia ja forma part del teu palmarés o encara està a la llista de " vies a fer " ?. No pateixis que el dia que estigui be i preparat et faig un truc i fem unes escaladestes, sencilles eh!! que tu estàs fet un bou . Una abraçada a tots i gràcies per l'acollida- | |
|
xavié
| Tema: Re: Molt bon dia de pluja des de Lleida Mar 30 Abr 2013 - 8:23 | |
| Ostras Anther !! no t'estic fent el salt el que passa és que necessito sortir a trepar una miqueta...no se explicar-ho, ho necessito i a veure quan et compres una bici i sortim a fer un vol !!!!...tal com tu has dit, la vida s'acaba!! | |
|
abuelete
Cantidad de envíos : 617 Fecha de inscripción : 04/11/2009 Edad : 65 Localización : Manresa City
| Tema: Re: Molt bon dia de pluja des de Lleida Lun 29 Abr 2013 - 20:41 | |
| | |
|
Lluis
Cantidad de envíos : 210 Fecha de inscripción : 18/11/2009
| Tema: Re: Molt bon dia de pluja des de Lleida Lun 29 Abr 2013 - 18:56 | |
| QUE DIUEN ELS DE LLEIDA, DONCS , COM SEMPRE SORTIM ELS CAPS DE SETMANA, VEN REBUT SERAS.
LLUÍS | |
|
anther
Cantidad de envíos : 89 Fecha de inscripción : 20/03/2010 Edad : 66 Localización : A nivel del mar
| Tema: Re: Molt bon dia de pluja des de Lleida Lun 29 Abr 2013 - 5:00 | |
| Eiiiii...Xavie benvingut, que ca..on, buscandote nuevos companys ehhhh, bueno ahora en serio el Xavie era mi compañero de cordada habitualmente, desde mi lesión cardiaca y la prohibición del médico de volver a escalar, le he dejado un poco colgado, o a lo mejor un todo. Xavie seguro que aquí encuentras nuevos compañeros....a escalar que el mundo se acaba | |
|
xavié
| Tema: Molt bon dia de pluja des de Lleida Lun 29 Abr 2013 - 4:03 | |
| Hola...sóc el Xavi de Lleida ( aaaalt com un santpau ) He sentit a parlar molt d'aquest foro a l'anther i ja ens coneixem del monte amb el Luisin i l'abuelete però avui m'he decidit a escriure. Vull tornar a escalar després d'una parada, de fet varies. Us aniré seguint i quan em senti valent m'apunto en alguna d'elles. Anem parlant | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Molt bon dia de pluja des de Lleida | |
| |
|