Cantidad de envíos : 648 Fecha de inscripción : 16/07/2011
Tema: Re: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Miér 5 Jun 2013 - 1:08
Heeey, felicidades por la via y por la piada!!!. Ahora, como dice Albert, la proxima con fotos joer....Esta la tengo pendiente, y le tengo yuyu, que en el tercer largo el colega se pego una buena ostia y nos bajamos...
jordip
Cantidad de envíos : 450 Fecha de inscripción : 10/01/2012 Edad : 56 Localización : Vertical a ratos
Tema: Re: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Mar 4 Jun 2013 - 22:44
Els que sou técnics escalant, disfrutareu del ultim mes que del tercer, que te mes condició atletico-cafre que a mi ja em va be En general esta un poco sobada la roca, se nota que ya tiene mas de 40 años y es la clasica del sector...
abuelete
Cantidad de envíos : 617 Fecha de inscripción : 04/11/2009 Edad : 65 Localización : Manresa City
Tema: Re: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Mar 4 Jun 2013 - 7:07
Doncs a mi el que mes em va costar va ser el tercer, els dos ultims malgrat que son força atletics em van semblar mes senzills
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
Tema: Re: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Mar 4 Jun 2013 - 6:16
Felicitats, doncs aquesta a mi encara em falta, es una de les 100 del llibre del soldevilla que encara no he fet. i això que faig la col·leccio.
Ei a la propera i vull fotos
Invitado Invitado
Tema: Re: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Mar 4 Jun 2013 - 5:25
Molt guapo l'últim llarg si senyor, felicitats.
jordip
Cantidad de envíos : 450 Fecha de inscripción : 10/01/2012 Edad : 56 Localización : Vertical a ratos
Tema: DIEDRE BLANQUETA - MONT-ROIG Pala Alta Mar 4 Jun 2013 - 3:40
Aquest passat diumenge vàrem assolir el cim de la pala alta per la gran clásica del sector, El diedre blanqueta. Poc a dir perque suposo que la majoria ja l´heu fet, els tres primers llargs, sense grans dificultats peró que ja et posant a to i el ultim atletic i técnic amb diedre, perfecte per deixar-te una sensació fantástica de tota la via. varem poder fer practicament tota la via a l´ombra, l´unic que al segon llarc el resol fa de las seves.... aixo si, madrugón ! Sin fotos