| Esperó Nord-oest al Serrat del Moro | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Miér 17 Jul 2013 - 6:51 | |
| - Luisin escribió:
- Espero la piulada amb ànsia!
Doncs ja esta la piulada al Blog, però no n'espereu gaire que l'he escrit jo http://thepuretasclimb.blogspot.com.es/2013/07/espero-nord-oest.html | |
|
| |
Sergio
Cantidad de envíos : 648 Fecha de inscripción : 16/07/2011
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Miér 17 Jul 2013 - 6:12 | |
| Como siempre un buen viote!!!. | |
|
| |
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Mar 16 Jul 2013 - 17:50 | |
| Espero la piulada amb ànsia!
| |
|
| |
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Mar 16 Jul 2013 - 9:51 | |
| - Edu escribió:
- I l'ombra a partir de quina hora li entra?
Doncs no sabria dir-te l'hora, però suposo que fins ben bé les dos ha de toca el sol ???? | |
|
| |
J&B
Cantidad de envíos : 175 Fecha de inscripción : 22/10/2012
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Mar 16 Jul 2013 - 6:54 | |
| Bona via companys i bones fotos !! Quin "ambientillu"
| |
|
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Lun 15 Jul 2013 - 8:24 | |
| Molt bona Briswells , David a veure si vas a la platja una mica , que estás més blanc que rentat am Ariel, com van les calors pel Montserrat . Avui estic a Interlaken , he fet un pateo per tota la base del Eiger , gaire bé podía tocar la paret qyuina impresió , es espectacular. Fa tres díes vaig fer el Breithorn 4169 mt , a Zermatt , un 4000 molt fácil i bonic i demá intentarem el Monch 4140 ó així , una mica més difícil pero asequible per principiants en Alps com jo. Ya faré alguna piadeta , el Guifi no es gaire bó.
Fins aviat compays. | |
|
| |
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Lun 15 Jul 2013 - 5:38 | |
| I l'ombra a partir de quina hora li entra?
La Fredi-Picazo és guapa i el racó s'ho val. Ombra a partir de mig matí | |
|
| |
albert
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Lun 15 Jul 2013 - 5:25 | |
| Hola Edu, nosaltres vam tindre sort, aquest dissabte ha sigut un dia mig ennuvolat, però pot-ser si que el sol es un factor a tenir en compte, nosaltres vam trigar sis hores aproximadament sense anar massa rapit, aquí cal sumar-li la aproximació i el descens, t'ho dic perquè et serveixi de referència per quadrar l'horari. I felicitats per la Fredi-Picazo, un altra que tinc en cartera de fa temps. | |
|
| |
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Lun 15 Jul 2013 - 4:31 | |
| Ei molt bé Albert & cia!! El tema sol com va aquí? Hi ha manera de fer-la sense quedar deshidratat?? Avant!! | |
|
| |
albert
| Tema: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro Dom 14 Jul 2013 - 23:26 | |
| Doncs això, que ahir vaig enganyar al David (es va deixar enganyar) per anar a aquesta via que ja feia molt temps que hem rondava pel cap. Via clàssica re-equipada on han substituït mols burins obsolets per parabolts inox d'orella petita el que fa que quasi mai xapis dos burins seguits, i en molts cassos vas de parabolt a parabolt. Bé de moment les fotos FOTOS | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Esperó Nord-oest al Serrat del Moro | |
| |
|
| |
| Esperó Nord-oest al Serrat del Moro | |
|