The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )

Ir abajo 
+11
jordip
Laura O
eloy
Buitri
Romaric
Pelake
enano
Luisin
Edu
J&B
albert
15 participantes
AutorMensaje
Dany42




Cantidad de envíos : 51
Fecha de inscripción : 06/05/2011
Edad : 54
Localización : Sant Andreu de Palomar

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Mare tenebrossum   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeVie 11 Oct 2013 - 7:41

Sense l'Albert jo almenys no hagués acabat la via, no tant pel grau, que és el que posa a la ressenya, com per lo dessequipats que estan els últims llargs; als quals arrives ja tocadet tant física com mentalment.affraid 

Felicitats Albert !!Very Happy 
Volver arriba Ir abajo
Lluis




Cantidad de envíos : 210
Fecha de inscripción : 18/11/2009

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeJue 10 Oct 2013 - 18:44

molt bé, s'ha de tenir molta tranquil.litat.
Volver arriba Ir abajo
Joan Enric

Joan Enric


Cantidad de envíos : 543
Fecha de inscripción : 29/01/2010
Edad : 56
Localización : Cara Sud

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeJue 10 Oct 2013 - 7:33

felicitats pel viote!
cheers 
Volver arriba Ir abajo
BjörnVercauteren

BjörnVercauteren


Cantidad de envíos : 245
Fecha de inscripción : 04/05/2012
Edad : 47
Localización : Barcelona

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeJue 10 Oct 2013 - 1:21

wow, eso es escalar !!! que guapo !!! FELECIDADES

un dia, a ver, ya podemos soñar bounce 
Volver arriba Ir abajo
jordip

jordip


Cantidad de envíos : 450
Fecha de inscripción : 10/01/2012
Edad : 55
Localización : Vertical a ratos

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMiér 9 Oct 2013 - 22:46

Shocked  sense paraules , les imatges parlen per si soles...maipo !
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMiér 9 Oct 2013 - 9:25

EI companys, ja esta penjada la piulada del Romaric al Blog
i gracies pels comentaris

clown

http://thepuretasclimb.blogspot.com.es/2013/10/mare-tenebrosum.html
Volver arriba Ir abajo
Laura O

Laura O


Cantidad de envíos : 208
Fecha de inscripción : 28/10/2012

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMiér 9 Oct 2013 - 8:29

lol! 

AIXÒ SI QUE ES ALPINISME.cheers cheers cheers 

FELICITATS A TOTS TRES , VALENTS cheers flower flower flower flower 
Volver arriba Ir abajo
eloy

eloy


Cantidad de envíos : 749
Fecha de inscripción : 29/10/2009
Localización : Canovelles

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMiér 9 Oct 2013 - 7:55

Deunidor , després d'un llarg així pensas en vendre el material , quina pasada , molt bona
a tots tres sou uns cracks.
Aquest cim a les foscas ya el coneixo i no fa gaira gracia , bé está el que bé acaba.
Volver arriba Ir abajo
Buitri




Cantidad de envíos : 397
Fecha de inscripción : 16/12/2009

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMiér 9 Oct 2013 - 5:04

Bona aquesta i quin ambient, molt bé.
Jo, de les ressenyes que diuen no fa falta Martell ja no m'ho crec, un parell o tres de pitons poden resultar del mes útil i no fan d'estorb.
Repeteix-ho, molt, però que molt bé.
Volver arriba Ir abajo
Romaric




Cantidad de envíos : 211
Fecha de inscripción : 20/07/2012

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 20:19

Si que era molt estressant aquest llarg... Jo i el Dany ens vem quedar en silenci per por, i no estavem el que escalava... Ens vem agradar molt sentir el "reunio" del Albert!
Volver arriba Ir abajo
Pelake

Pelake


Cantidad de envíos : 1105
Fecha de inscripción : 28/10/2009

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 19:17

He tenido un déjà vu a ver la piada y las fotos de noche en esa pared....

Pedazo viote cheers cheers cheers cheers cheers 
Volver arriba Ir abajo
enano




Cantidad de envíos : 268
Fecha de inscripción : 19/11/2009
Edad : 56

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 19:01

aishhhhhh...casi a puntent de fer un "waleroooooo"!!!
Volver arriba Ir abajo
Luisin

Luisin


Cantidad de envíos : 889
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Edad : 65
Localización : Sant Andreu de Palomar

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 17:36

M'ha quedat una suor freda al front... Com bé ha dit el Pep, bufff!
Volver arriba Ir abajo
Edu




Cantidad de envíos : 70
Fecha de inscripción : 11/10/2012

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 10:09

V I O T E cheers cheers 
Volver arriba Ir abajo
J&B

J&B


Cantidad de envíos : 175
Fecha de inscripción : 22/10/2012

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 9:11

Uffff
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitimeMar 8 Oct 2013 - 8:48

05/10/13

Doncs això, que aquest dissabte amb el Romaric i el Dani vam anar a fer aquesta espectacular via.

Demà penjaré al Blog la piulada que ha fet el Romaric, on explicara la via llarg per llarg.

FOTOS MARE TENEBROSUM


Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Etth



Jo per la meva part he fet un petit ???? escrit d'un dels llargs

Mare Tenebrosum

Capítol 10
Em fet la novena reunió en una majestuosa savina, estem relativament eufòrics dons em travessat amb èxit els agosarats desploms de la via,  però ben bé no saben on som, perquè a la reunió nou, hi ha dos burins i no els veiem, surto cap a la dreta en busca dels esmentats burins i no els veig. Per les nostre ments passa fugaçment  la idea de seguir flanquejant a la dreta fins intentar trobar la via Pirata Solitari doncs ens queden poques hores de llum, de cop i volta el Romaric veu els burins a escassos tres metres de la savina on em fet la reunió, torno enrere i em situo en la línia correcta, la paret es força vertical m'hem filo hi a un quatre metres col·loco un friend acceptable uns quatre metres més amunt un alien blau en una fissura que no crec que aguanti una caiguda, tiro un parrell de metres amunt en busca d'una petita feixa i quant hi arribo és llisa, impossible pujar-hi (crido: me cago en la put-) baixo els dos metres fins el alien i m'ho torno a mirar, res te que ser per on anava, segur que no hi mirat bé però deu haver-hi alguna presa amagada que no he sabut veure, dons tornem-hi, pujo els dos metres fins el relleix  i per més que busco res de res (torno a cridar: me cago en la mare que me va parir) trono a davallar el parell de metres, miro les possibilitats que tinc i l'única factible es flanquejar a l'esquerra per un mur ple de ratlles i amb roca  excel·lent, l'alien blau s'alluna i tinc la imperiosa necessitat de col·locar una protecció, i mira que hi ha ratlles a la paret, provo amb els camalots del 0.75, 0.5, 0.4 i res de res, es que les ratlles son poc profundes, al final poso el 0.5 en el pitjor lloc possible ( segueixo cridant: me voy a pegar una ostia de mucho cuidao) mentrestant el temps s'esmuny inexorablement encara que no en soc del tot conscient, doncs tota la meva atenció és concentre en sortir de la maleïda placa, faig un cop d'ull per veure on tinc de lluny el friend del 0.5 i m'adono que el porto penjant a mig metre aguantat entre l'encreuament de les dues cordes, suposo que algun altre renec deuria sortir de la meva boca, intento tranquil·litzar-me, aquí no hi ha bitllet de retorn, ara toca caixa o faja, tinc una savina a un parell de metres, quant l'agafo no resulta ser tan bona com esperava de totes maneres més val això que res, per acabar-ho d'adobar, s'emboliquen les bagàs que porto penjades del coll, més renecs, al final llaço la savina i puc pujar a la lleixa, respiro tranquil per un moment, però miro l'entorn, i tinc la certesa d'haver perdut la via, més crits, (Romaric la he cagao, la he cagat Dani, la he cagat). Ells des de la reunió estant, no diuen res, en deixant cridar i malparlar tant com vulgui. No tinc més opcions que seguir la lleixa a l'esquerra, al cap d'uns metres el panorama ja no es veu tant negra, tinc a cinc metres sobre meu un diedre amb un parell de bones savines i cap allà que amb dirigeixo, no tinc altre opció, però primer tinc que atacar un petit mur no gaire difícil on hi col·loco un friend a “cañon” i de cop i volta a l'alçada dels peus veig l'únic pitó que te la tirada, allà ben maco i ben clavat, massa clavat i tot que no hi entre ni el mosquetó, però tinc un friend a proba de bombes i no estic perdut, això en dona ales, l'angoixa desapareix, ha part que ara el terrenys es més assequible, vaig llaçant savines fins que veig a l'esquerra un enorme arbre, bonic, frondós i esvelt, com a mínim, jo el vaig veure així. Munto la reunió i crido als companys que poden pujar, mentrestant  la llum del dia s'ha nat esvaït, recupero les cordes m'entres petites rampes als braços en recorden que he arribat força cansat, m'entres pujant els companys aprofito per visualitzar el diedre de l'ultim llarg, que ja tindrem d'escalar amb la llum dels frontals, la llum solar minva ràpidament i a mig llarg els companys pràcticament es queden a les fosques, per acabar-ho d'adobar comença a caure una fina pluja. La llei de Murphy. A pesar de totes les inclemències els companys pujant sense dir cap improperi, com dos bons escaladors que son. Ja no s'hi veu gens quan el Romaric arriba a la reunió  i uns minuts més tard el Dani també es reuneix amb nosaltres, no se com s'ho han fet per poder escalar sense llum, potser és que deuen tenir ulls de gat, mentrestant la pluja anat mullant la paret, però ens faltant vint metres per sortir per dalt i estem decidits a enllestir-los.


Última edición por albert el Mar 8 Oct 2013 - 9:36, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) Empty
MensajeTema: Re: Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )   Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins ) I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Mare Tenebrosum a la Paret dels Sostres ( cinglera dels Esplovins )
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Via MARE TENEBROSUM en la Cinglera Espluvins
» UES a la Cinglera dels Esplovins
» UES a la Cinglera dels Esplovins
» Pirata Solitari a la Paret dels Sostres
» ANNA RUBIO a la paret dels Esplovins

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: LIBRO DE PIADAS :: Piadas 2013-
Cambiar a: