Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont
2 participantes
Autor
Mensaje
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
Tema: Re: Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont Vie 1 Nov 2013 - 4:53
Doncs precisament dissabte és el dia que tinc més curt, haig de ser a dinar a Barcelona. Gràcies!
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
Tema: Re: Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont Vie 1 Nov 2013 - 2:06
Lluis,
amb l' Albert deiem d' anar a Ager. Si voleu podem quedar dissabte a les 7'30 h a parquing hotel Bruc. Deiem de fer vies a pared Cap Ras . Confirmeu si veniu. Tinc whatsapp.
Ho posa ara en pot nou.
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
Tema: Re: Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont Miér 30 Oct 2013 - 22:13
Ok! Divendres ocupat! Em queda dissabte i diumenge! Quién da más? Que lo doy regalao, mi arma!
Luisin
Tema: Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont Miér 30 Oct 2013 - 19:41
Doncs m'agradaria sortir dos dels tres dies, si és que algú vol adoptar-me. El tercer també podria ser, però això ja depén del que finalment faci dilluns, que també tinc festa.
Com sempre, hotel i domicili, pago birres, etc, etc...
Contenido patrocinado
Tema: Re: Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont
Sortir Divendres i/o dissabte i/o diumenge del pont