25/01/14
La intenció era anar a la Serra de Sant Joan ( Montanissell) però el pronostic del temps no acabava de estar del tot clar, i com que la setmana passada no vam poder escalar per culpa de la pluja, aquesta tocava anar sobre segur, i decidim canviar de lloc i anar a Sant Llorenç de Montgai.
Les vies que he fet en aquest lloc mai m'han acabat d'agradar massa, a excepció de la Directa del Cilindra, que la vaig trobar fantàstica.
La Travesia de los Gladiadores, També m'ha agradat, els quatre llargs estan força interessants ( bé nosaltres n'han fet cinc, perquè el primer l'hem dividit amb dos pel fregament de la corda.
I com que encara teníem temps i més games d'escalar el Pep treu la ressenya de L'esperó Takostropic al Cilindre, i cap allà que anem. Bona via, és nota que li faltant encara repeticions, perquè encara van caient alguns pedrolos, i d'altres no cauen però costa refiar-se'n d'ells, sort que les assegurances no estant gaire allunyades, que si no un altre gall cantaria.
Je,je,je, això que valgui d'introducció, i ara que la Lourdes i el Pep diguin la seva.
FOTOS TRAVESIA DE LOS GLADIADORES
FOTOS ESPERÓ TAKOSTROPIC
RESSENYA LA NOCHE DEL LORO