Sis Puretas vem anar per Vilanova de Meia, que va resultar en 3 cordades amb 3 plans differents. Les cordades Laura/Eloy i Walero/Lluis us contaran les seves aventures, amb mencio especial al Lluis qu'es va caure de 10 metres el cap de primer, ole!
Jo i l'Albert ens vem fer aquesta bonica via qu'es la Anaconda. La ressenya que vem utilisar es la de: http://1.bp.blogspot.com/-IklAOnEZykA/UnvkVgfhYmI/AAAAAAAADoI/M_bOzt3Kb-o/s1600/Anaconda.jpg
Jo vaig guanyar (o perdre?) el joc de qui commenca, i hem curo el primer llarg. No vaig intentar el grau de lliure, que l'escala de aquesta bonica bavaressa es molt potenta, i qu'et pillas a fred. Pero, llarg molt maco, eso si! Reunio sobre una savina.
L'Albert empalma els llargs 2 i 3, que es fan be i son xulos! El Llarg 4 es per a mi, sobre molt bona roca, pero amb un cami complicat a trobar... Els 2 burils no i son, pero hi ha parabolts a la reunion, parabolts que son d'una via mes moderna.
L'Albert es curo el llarg siguent que te un paset que pica (6a+ de Vilanova...), i li proposo de fer el llarg d'artifo amb la escusa que aixo ell fara l'ultim llarg de primer, que l'havia fet jo de primer a la repeticio de l'altre maca Joan Freixenet... Tambe, jo volia probar l'artifo de lliure de top-rope, que haviem vist qu'era de 6c... 6c, ni de cono, jo i l'Albert diuem 8-algo!!!
Tambe l'entrada per arribar a l'artifo equipat pica bastant, que es 6a obligat-obligat! El Llarg siguent no es tan facile com lo sembla... Ahhh, no son facils els quintos de Vilanova quan tens els brassos inflats!
L'ultim llarg es tan bonic qu'lo recordava, 55m amb 2 claus, i on s'ha de navegar sobre molt bona roca!
Conclusio, via molt xula, amb roca molt bona, i d'estil clasica a tope on s'ha de buscar-se la vida per trobar el cami, i per protegir-se! Molt recomendable!
Romaric
PS: per les fotos, preguntar a l'Albert!