Dissabte, quedem Joan Carles, Salva, Àngel i jo per anar cap a Vilanova de Meià. Joan Carles i Salva tenien aquest pla preestablert, jo m'apunto sense ni pensar-ho: Parabolts, cantarraco i grau amable = Dia collonut d'escalada, si afegim bon pronòstic meteorològic = dia memorable!
Ens dividim en dues cordades, Àngel i jo farem la Pirates i després la Corsarios. Ells a l'inrevés. Després ja veurem. Fem la nostra i els esperem per rapelar. Ens posem a la segona, però ells estan allà estirats al sol (feia un solet molt agradable) i no sembla que belluguin. Bé, Salva sí que estava collint espàrrecs per allà... Total que rapelem des de la primera fins al final de la via Bucaneros, d'on podem fer un ràppel fins el camí i estalviar la exposada baixada.
A mi se m'ha fet curt, però per anar agafant pila està molt bé. Penso tornar, que en un matí es poden fer les quatre vies centrals (Chulo Piscinas, Piratas, Corsarios i Perfiles de luz) i tornar a casa ben calentet de braços!
Encadenem un bon menú al Cirera i omplim el dipòsit de cervesa, que a última hora ja feia caloreta!
Unes poques fotos