]Avui el "pla" era anar al Pedra, pero després d'esmorçar a Manresa fem la volta a Balsareny, perqué plovisquejaba i estaba tot "negre".
Plan B, Montserrat el col·legue hem proposa gorros ja que el temps tampoc esta fí per casa, jo soc més optimista i li proposo una via que tinc ganes de fer la Inominata.cat al serrrat de les LLuernes i aixi comensem la temporada de la cara Nord.Es deixa enganyar i amb un temps no gaire plaent ens acostem a peu de via,poc a poc millora i arribem a les cordes fixes amb
.
Comença el Ferran i a mig llarg no s'ho veu perqué porta temps sense escalar,es baixa i m'hi fico jo.Es una placa "Montserrafina" d'anar-s'ho mirant a poc a poc i sense corre.Encadeno el llarg i puja ell.Hem demana que seguiexi jo.El seguent llarg es una placa -diedre de roca dubtosa o directament dolenta encadeno fins el segon bolt i després de 2 patinades de peu hem penjo, faig un A0 fins un pitó i hem penjo per posar un alien.Quan vaig axapar "zas" estic penjat a l'alçada del compi i penjant del bolt,l s'ha sortit el pitó (una "Z).remonto per seguir i vec el parabolt amb tota la rosca fora. Aixó no m'agrada, poso un altre alien , recupero el alien de d'alt i cap a casa!!!
A peu de via m'en adona que s'em ha trencat el relotge.
Intentare tornar si enganyo algú ha reposar el pitó i reparar el parabolt, habia sentit que els parabolts sortien peró es el primer cop que hem pasa.
La caiguda ha sigut petita uns 2-3 m.