albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Quo Vadis, neng? Jue 15 Mayo 2014 - 9:07 | |
|
Unes quantes foto de la via Quo Vadis
| |
|
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: Quo Vadis, neng? Miér 14 Mayo 2014 - 9:52 | |
| Joerr! Al re-equipament van posar un parabolt cada un | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Quo Vadis, neng? Miér 14 Mayo 2014 - 9:20 | |
| Bona piulada Dany , dons si que va ser una putada lo den Lluis , aquesta vía ens había quedat pendent l'any pasat i ell no es va pugué treure l'espina , la propera vegada cau segur lluis. La vía després del REEQUIPAMENT , te un caire esportiu , crec que han afexit parabolts i canviat de lloc altres, pero el resultat es una vía per disfrutar i roca gens sobada , a més vem tenir la paret per nosaltres sols ......tot un luxe. Unes fotikis. https://plus.google.com/photos/109766071334733827406/albums/6012105645241940177?banner=pwa | |
|
Dany42
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 06/05/2011 Edad : 54 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Quo Vadis, neng? Miér 14 Mayo 2014 - 6:45 | |
| Doncs el dissabte passat en Lluís, l'Eloy, l'Albert i un servidort varem anar fins a Terradets amb la ¿sana? intenció de pujar la via Quo Vadis amb dues cordades. Però ja se sap que el hombre propone y Dios dispone, així que quan ens estavem aproximant al peu de via, el company Lluís, ensimismat mirant l'impressionant paredon, es va fotre un viatge a la cama -amb la seva sang i tot- que el va deixar inútil -temporalment i per l'escalada, s'enten-. Total, que quedavem tres. Coordada de tres doncs, i el pobre Lluís condemnat a passar-se un dia sense xerrar amb ningú -em temo que això és el que més li va doldre-. De la via no es poden dir més que coses boniques; està super assegurada -massa i tot en algun tram, diran alguns-, la roca es bona o exel.lent, tots els llargs tenen la seva part guapa. En fi, per a mí l'únic "fallo" està en el primer llarg d'artifo, que sembla haver estat equipat per un pallo que juga habitualment a la NBA, doncs ni jo -amb el meu metro cinquanta llarg- i puja't a l'últim esglaó arrivava a xapar...un patiment. Després, en canvi, hi havia un altre llarg d'artifo que tenia els seguros tan aprop els uns dels altres que es podia fer en Acero -potser el paio de la NBA s'havia apiatat dels més baixets? L'havia equipat el seu fill de tres anys? Misteris que quedaran per a la posteritat...i per programes com Cuarto Milenio. Pel que fa a la meteo va fer un dia estupendo, s'ha acabat el tremolar !!! Bé, de fet es va passar una mica el Lorenzo i varem arrivar a dalt ben suats idesidratats després de 6 horetes trepant. La qual cosa ens va fer treure del cap la idea que duiem de seguir per la Reina Sánchez fins al cim -massa optimistes? inconscients?...jo no ho crec !! sencillament...una mica puretes. Finalment, varem retornar al cotxe i a retrobar el company Lluís, qui, tot i el dia que havia passat, encara tenia un somriure a la boca. Això sí, durant el camí de tornada es va rescabalar del dia mutis passat i no recordo que estigués en silenci més de 3 minuts seguits...em va semblar just. | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Quo Vadis, neng? | |
| |
|