Després d'un mes i mig d'aturada per culpa d'un genoll he pogut gaudir de nou d'escalada i de via llarga !
Diumenge Laura i jo ens dirigim cap a Àger .
En el camí (bé, al bar ) ens trobem amb 3 individus curiosos (puretas) , bé haver-vos vist , sempre és un plaer !
Arribem a la paret sense problemes , fem l'aproximació i com el nom d´aquesta esta posada al punt de Sortida , no hi ha equivocació possible ...
El primer llarg el faig jo : facíl , com bé diu la ressenya , "per arribar a la paret "
El segon llarg vam començar bé ... Laura veu un escurçó justament on anava a posar la seva mà ... baixa bastant ràpida d'aquí i intentem resoldre la situació perquè l'escurçó no pensa moure ... s'ha d'anar més a l'esquerra de la via per una mini esquerda ... bé , quan he passat per aquí li he fet una foto , curiós bestiola bonic. El llarg molt bonic !
El tercer llarg tampoc és difícil i cada vegada que pensava posar alguna cosa m'he trobat amb un clau (dels bons ) . Llarg molt divertit , la llasta de dalt s'escala en bavaresa i m'ha agradat molt.
El quart llarg el fa la Laura sense dubtar , el segueixo
El cinquè em toca a mi, és un passeig , no se perquè li posen III grau ? ? ?
El sisè ho torna fer Laura , el primer bolt esta una mica amunt, però Laura arriba sense problemes . Després va guanyant alçada sense problemes fins al punt del 6b , aquí es nota ... al final ni ella , ni jo vam treure el Estrep , ho fem en A0 , a dalt es surt de nou en lliure, la roca una mica discomposta.
El setè em toca . Hi ha un parabolt on poso els meus estreps , després he utilitzat un cordino d'un clau per arribar al 2n parabolt . La primera vegada com no m'havia col · locat bé he hagut de baixar i posar l'altre peu al Estrep . Ara arribo bé i amunt anem .
Ja que el llarg em queda molt curt , ho he empalmat amb el vuitè llarg ( millor que no ... )
L'últim llarg: segons nosaltres s'han equivocat a posar els bolts en el mig de la roca , per a mi la línia més lògica seria anar a l'esquerra , però bé ... poso en Estrep en el primer bolt , faig un pas i assoliment xapar el segon bolt i li poso una baga , després baixa ja que li tocava a Laura . Ella per complicar-se la vida : lol : segueix els bolts a la dreta , recorregut difícil - no ho he comprovat i tampoc tenia ganes ... jo per fer-me la vida fàcil el segueixo a l'esquerra : lol ! :
Arribem a dalt , els dos contents com ni ella ni jo hem fet vies llargues recentment , ja que encara no hem perdut del tot l'hàbit : lol : així , de la meva part tinc ganes per a més ... vies una mica més difícils i amb un caràcter una mica més d'aventura , ja que aquí la via és molt bonica però després de reequipar ha perdut una mica d'això , de fet ja no cal portar res de material xungo per fer la via .
Salutacions i fins aviat ! !
Björn
Despres un par de fotos...
https://plus.google.com/photos/111939026506955216898/albums/6015139738614109713?authkey=CPe92Nr5s7LnnwE