Doncs diumenge ens ajuntem quatre puretes: Àngel, Joan Carles, Dani (42) i jo, bé, la meva ressaca i jo, que he estat de "festa" (treballant) fins les tantes de la nit, i ens anem cap a aquest racó de la Plantació, però via funicular, que un és molt mandrós, bé, ja ho sabeu tots, no?
Coincidim amb dues mosses allà, i els donem la tabarra tot el matí, que una era coneguda... pobretes, anar al lloc més tranquil de Montserrat i trobar-nos a nosaltres!
Fem primer la Campana, per la via de l'Indi, la "Un Tuareg a la gran ciutat" (Ae-6a+), però queda pendent una visita per fer la normal, que es veu molt maca, a més crec que la vaig pujar de jove. Després volia anar-me cap a casa a sobar-la, però em fan pujar al Rave amb el Dani, la "Tambors de Guerra". Totes dues estan molt bé, però el segon llarg del Rave és absolutament espectacular, un desplom contundent amb estreps i amb un tram de placa molt vertical i amb bona presa excepcional, i sense passar de V!
La pega és que la tornada la fem de pujada, per després baixar fins al monestir, però vés, hi ha premi al final: una bona birra!
Curiós, però ja tins les FOTOS!