Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: La Retrobolting al Montgros Mar 10 Jun 2014 - 3:15 | |
| Pues, Eloy, potser que erem a peu de via a aquesta hora? Faltava poc per veure's! | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: La Retrobolting al Montgros Lun 9 Jun 2014 - 23:39 | |
| Molt bona aquesta , aixó pica una mica oi......que si ?????? El diumenge vaig anar d'excursió i vaig pasar per devant del montgrós a les 11.45 ó 12 h pero no us vaig veure , potser estaveu remontant el joc de L'Oca , aixó si que es una aprox currada. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: La Retrobolting al Montgros Lun 9 Jun 2014 - 8:41 | |
| Moltes felicitats companys, una escalada molt bonica en un entorn tranquil i grandiós a l'hora | |
|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: La Retrobolting al Montgros Lun 9 Jun 2014 - 7:31 | |
| Avui Diumengue hem tornat per la zona del Montgros amb el Dany, per fer la Retrobolting. El Dany va insistir per pujar-hi per el barranc del Joc de l'Oca, aixi que vaig commencar la via amb els brassos petats... Molt bona aquesta via ben equipada, feta per aprofitar de la molt bona roca de la cara est del Montgros! Els primers 4 llargs sont molt bons, amb els 2 i 3 bonissims. El llarg 5 d'A0 en la cova es el preu a pagar per evitar creuar les altres vies classiques de la zona, pero no es del tot facil que els espits que hi allunyen bastant, que ho fa bastant atletic. Molt recomanable per a gaudir de aquest raco molt bonic de Montserrat, i sense patiments! Ho vem pasar molt be. | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: La Retrobolting al Montgros | |
| |
|