Amb el Dany42, vem anar a fer aquest viote ahir!
Despres de no ens trobar al Bruc amb l'Albert, Lourdes, Pep i l'Eloy, ens vem encontar a Can Massana per casualitat, aixi que vem fer la aproximacio junts. Les vem deixar en el cami, que es anavan a la Miranda dels Osso.
Aribem a peu de via, i decidem l'orden de les tirades a la palla curta.. jo guanyo el dret de commencar! El primer llarg es una fissura/xemeneia guarra (terra humeda) i de mala roca... Pero te la seva gracia, i mentre suffro una mica, el llarg m'agrada forca... Aixo son coses que s'explican... El Dany es cura el segon llarg, molt xulo, que te tan equipament qu'el primer llarg, un piton nomes. El llarg 3 es per a mi, llarg molt bo tambe, i desequipat... Bueno, desequipat, no, hi ha molts tacs de fusta podrits, un buril de la epoca... pero no passa re, el llarg es pot cosir de friends i tascons a gust!
El Dani commenca el llarg 4 d'artifo, una mica tensat per l'estat de les protections que hi ha... I per el pati, increible!!! De segon, ho paso sense patir, i em paro a cada pas per omplear'm del pati... Aixi m'agrada!
Em curo l'ultim llarg, potser el menys interessant.
Estem a peu de la boleta foradada: "que fem ara?" li demano al Dany, amb un somriure... "Doncs, esta aqui, l'hem d'escalar!" em contesto el Dany amb el mateix somriure! Pero perque soms romantics sense mapa del lloc, pugem per la primera linea que veiem, segurament no lo mes facil... Despres de 2 parabolts de Ao, paset de 6a obligat (crec?), parabolt, paset de ganxo aleatori, reunion... Es el llarg el mes complicat del dia, tontos que som! Pero ens vam permitir manjar un tros a dalt de la Boleta Foredada, i vale la pena!
Queda fer un rappel, fer la encantadora baixada per Agulles fins a Can Massana... i fer una Alambra fresca al bar Granada del Bruc... Lo em pasat molt be, vull tornar!
Romaric
PS: a veure si el Dany fica un part de fotos!