J&B
Cantidad de envíos : 175 Fecha de inscripción : 22/10/2012
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Vie 29 Ago 2014 - 6:32 | |
| CESC: No es una via per tirar coets ... vaja per parlar clar: la roca no es molt bona en general.... es la cara nord de Montserrat. Però la restauració a la que ha està sotmesa és impecable. Un gran exemple de com es tindrien que fer les coses. Amb un joc d'Aliens, un joc complert de camelots (varem repetir #0,5-0,75-1-2) i uns tascons mitjans ho podràs amanir al teu gust. Jo m'esperava un altre cosa però ja la tinc al sac.
| |
|
Dany42
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 06/05/2011 Edad : 54 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Jue 28 Ago 2014 - 0:18 | |
| No pares company !! Segueix així. | |
|
Buitri
Cantidad de envíos : 397 Fecha de inscripción : 16/12/2009
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 11:19 | |
| Iepa, aquesta a de ser bona!!! Amb l'unica apreciació de la roca, dedueixo que no us va agradar masa. Però si haurà d'anar. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 8:08 | |
| Je,je,je doncs si Romaric, al diedre del cinquè llarg, hi havia una pedra que ja estava cansada d'estar tan enlairada, i va decidir anar a visitar les companyes que hi ha a peu de via, en tan mala sort que ho va decidir en el moment que li vaig ficar el peu a sobre. Conseqüència, que vam baixar els dos, la pedra un centenar de metres i jo cinc o sis. Una caiguda sense conseqüències a part de l'ensurt i una petita cremada a la ma. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 7:54 | |
| JE JE JE, NORRRRRRRRRR
La foto és d'una vella instal·lació de rapel que hi ha al cim. | |
|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 7:52 | |
| Felitats companys!!! Pero no us contes la teva caiguda??? Que son coses que no et pasa gaire... | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 5:59 | |
| UUFFFF¡¡¡¡¡¡¡ Quin Viote companys , North Face a tope , la reunió de la foto posa el pels de punta es la excepció ó el equipament es d'aquet pal. Moltas felicitats. : | |
|
albert
| Tema: Barrufets al Frare Gros Miér 27 Ago 2014 - 3:00 | |
| Avui amb el Pep fem aquesta clàssica via del Frare Gros. Via treballosa, amb pitjor roca de la que ens hagués agradat, però la roca a la nord és la que és. FOTOS BARRUFETS LA RESSENYA I MÉS INFORMACIÓ A CLASSIC CLIMBER | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Barrufets al Frare Gros | |
| |
|