Tornem a Montgrony (a buscar camagrocs, clar). Aquest cop amb les meves noies preferides, la Isa i l'Ona. Recordava, de quan erem petits, que a la paret de St Pere hi havíen vies prou assequibles i que amb un 80 les podríem fer prou be tots tres.
Primer error. Malgrat la calor/xafogor de dissabte i que a les 9 a canfanga erem a 21ºC, a Montgrony erem a 16ºC...i a maniga curta. Cap problema, les escales ens fan entrar en calor.
Segon error. La meteo diu que plourà cap a Tarragona...dons ens devem haver equivocat de comarca, perque som a peu de via i plovisqueja...
Tercer error. Fiar-se dels records!!! La Tutankamon era una bona clàssica a finals dels 80... ara l'entrada en bavaresa per la canalera es impracticable: sembla que tingui oli de lo que rellisca...ni tans sols ho intento i amb un A0 llarg m'en surto.
La via molt maca peró fa molt de temps que ningú hi puja. La R1 te el moscató petat i el L2 necessita una bona podada. De fet no hem vist ningú escalant (potser foren a la Vena, peró com la d'escalfament es de 6b -ja hi vaig fer 3 vols abans d'arribar a la cadena quan estava mes "fort"- ni ens hem apropat).
Quan soc a baix plou amb seny i ho deixa tot moll pel que s'imposa el plan B: CAMAGROCS!!! En 2 hores hem fet 8kg!!!
Avui sols he escalat jo. Elles volen revenja... hi tornarem!
Pel qui ja se lo de les fotos
: avui no n'hi han