Vilanova de Meia em comença a agradar i com algunes d'entre nosaltres diuen: que és millor que una via a Vilanova de meia, doncs dos ...
La Fesderico:
vam decidir no llençar palletas perquè els llargs durs els toquen al Pep, el tenia clar (ambos
).
El primer llarg el fa el Pep: és un 6c + i per escalfar... s'escalfa, hi ha 2 passos on un s'ho ha de pensar i jugar amb equilibri...
Després ve un V + per a mi, segons Pep un tetris, se m'ha trencat una petita peça on posava el peu però sense incidents, sinó un llarg molt agradable.
Pep enpalma els dos següents llargs (6b i 6a +) que deixa un llarg fenomenal molt disfruton, vam arribar a dalt i ens juntam amb Albert i la Laura.
Tota la via està equipat
La Lluna de dia:
Com he pogut comprovar que el Pep està molt fort li toca el primer llarg (6c +), jo faig el que puc, la sortida al sostre és potent, encara sort que porto un Estrep ...
El segon llarg em toca: és un 6b + però molt ben protegit i fins i tot es fa molt ràpid en artificial jejejeje
El tercer llarg és molt maco: hi ha ratlles horitzontals per tots els costats, genial!
fotitos
com sempre la compania és genial, em va riu molt i m'ho passo genial, jo content a casa !!!
Dilluns em topo amb el JL a Margalef ... s'estava posant fort en els totxos d'ahi ...