Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
Tema: Roques del Penitent - Montblanc Miér 15 Abr 2015 - 6:13
Aquest dissabte amb el Pep el Romaric i el Cisco en dirigim a terres tarragonines. Normalment no piulo les escalades esportives, però aquest cop tinc dos excuses, la primera que penjo dos vídeos de la via Rampa final i la segona es, que el lloc es una passada de guapo, un plaer per els sentits, i pensar que queden un munt de vies que semblant tan bones con les que em fet. Llastima de la pista d'accés que es troba en molt mal estat, però aquí tinc que tornar-hi. Ja he vist que alguns Puretas ja han tastat el lloc.
Les vies amb el NOM per orientar-se bé.
El Pep
El Cisco
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
Tema: Re: Roques del Penitent - Montblanc Miér 15 Abr 2015 - 18:35
El lloc és una passada de guapo, les vies una meravella, cal un cotxe alt i les vies més guapes són llargues i difícils, però vaig dir que tornaria i ho faré!
Segur que el que puja el Pep no és un V? És veu tan fàcil...
Bego LucyWalker
Cantidad de envíos : 17 Fecha de inscripción : 07/01/2015
Tema: Re: Roques del Penitent - Montblanc Jue 16 Abr 2015 - 9:38
Quina passada (I quina enveja)! Felicitaçions, nois. Així és com es puja un 6c? Doncs ara que ja ho sé només cal que m'hi posi, oi? ;-)
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
Tema: Re: Roques del Penitent - Montblanc Vie 17 Abr 2015 - 0:52
Molt bona briswells, que fácil que sembla cuan se escala bé...