Aquest dissabte Albert, en Pep i jo hem decidit anar a Mont Rebei. Recollim al Pep a Bellcaire al bar Esport, prenem el nostre cafe i ens dirigim cap al Prat de Sant llorenç. Actualment la pista està en molt bon estat i es pot passar fins i tot amb un cotxe normal.
Mirem la paret i ens dirigim cap a ella. Agafem un caminet que surt a la dreta (i per darrera) del camp (fites), només vam trigar uns 30 minuts en arribar a peu de via.
Per la nostra sorpresa ja hi ha una cordada a la via, acaben de començar ... mirarmos una mica les opcions: hi ha una altra via al costat que val la pena però no portem ressenya ... al final vam optar per ficar-nos a la via ...
Mentre que preparem el material la cordada no deixa de tirar pedres (i no exactament petites
). Hem d'anar amb compte ...
La via: com el Pepe estava en super forma
li hem avanazado el seu regal d'aniversari i li hem regalat la via: és a dir el senyor se li ha curat tota la via de primer.
Llarg 1: 50m - 6a +:
Comença per una zona amb unes stalagtitas calcàries, ideal per punxar-les, més amunt una fissura. Després un flanqueig esquerra - dreta i s'acaba amb una zona trencada on s'ha d'anar amb (molt) comte
. Com bé dit he anat de segon tot estona (el que canvia la mirada) però m'ha aperecido un grau més aviat suau. Reunion super còmode (de fet totes les reunions ho són)
Llarg 2: 35m - V:
Aqui es va grimpant (II / III) fins que es posa més recte, és una mena de fissura que escales en diedre, la roca doncs bé ...
aquí hem fet una siesta ja que la cordada que anava per davant anava més relaxat. ..
Llarg 3: 35m - 6a +:
Llarg molt bonic de fissura però que en moments deixes la fissura, utilitzes la placa, tornes a utilitzar-la i acabes amb un tipus de off-width a dalt. Molt divertit i interessant per practicar l'escalada amb tot el cos. Abans d'entrar a la R s'ha de fer un flaquejar, la roca sona buit i es veu trencat però és bona i hi ha bones peus.
Llarg 4: 40m - 6a:
Aqui la parella davant ha fet una reunió entre mig
, nosaltres no ho hem fet i de fet tampoc cal. Una altra vegada una fissura, a dalt han col·locat un parabolt molt fora de la línia de la via, de fet no ho hem utilitzat ...
Llarg 5: 30m - V + / 6a:
Per mi si es podria triar, perquè el llarg 1 i 3 també ho són, el llarg estrella de la jugada. Una fissura que s'ha d'escalar en bavaresa amb roca genial, és pur plaer (per a alguns millor que el s ***)
Llarg 6: 30m - V +:
Ens ajuntem una altra vegada amb la noia francesa
(part de la cordada per davant), el Pep i l'Albert, els gentlemen que són, ajuden a obrir el seu mosquetó de seguretat que ha bloquejat i a treure el seu Alien negre ...
Llarg 7: 55m - IV +:
En aquest llarg s'ha de vigilar molt la roca que quan més amunt estiguis més trencada fins arribar a un lloc on no saps que agafar ... (de vegades hi ha un parabolt perdut) per sort a nosaltres no ens ha trencat res.
Arribem tots al cim pleguem les cordes, busquem la fita de la baixat i la diversió de córrer cap avall !!!
Hem portat els Aliens (+ blau), 2 jocs de camalots (+1 C4 que hem posat però que no és obligatori), uns tascons petits i bagues. En general la via es deixa assegurar bé i sempre t'entra alguna peça bé. Els reunions nomes tenen 1 parabolt ! (cal reforçar).
Per a mi la via és un 5 estrelles, el tipus de roca t'obliga a controlar, no tot s'hi val! El tipus de escalada és molt diversa, tens de tot: placa, fissura per als mans, fissura ampla per fer knee-locks, off-width, bavaresa ... en fi fas escalar tot el cos ... les vistes són tremendes, l'aproximacion super curta i en el meu cas la compania fenomenal
.
aqui un parell de
FOTIKOS