Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Diedre Pericman a Ecos Lun 8 Jun 2015 - 8:55 | |
| Via molt recomanable, si saps on et ficas. El primer llarg es bastant xungo (roca dolenta), pero es el preu a pagar per escalar aquest diedre de 5 llargs de primera categoria. Els llargs 2 i 4 son de pellicula (per a mi de primer, jejejeje), els altres bastant bons... Per a mi, de lo millor qu'he fet de Montserrat, en aquest estil! De material (es el "si saps on et ficas"): friends fins al C3, micro friends, tascons. Nomes hi han 2 parabolts en tota la via, als passos mes xungos del primer llarg. Despres, lo poc que hi ha son burils de la epoca, casi millor no utilisar'ls i potegir nomes amb flottants... Les Rs son amb 5 o 6 burils, una quantitat que no acaba de donar confianca... Llavors, millor no anar-hi en cordada de 3. La resseyna: | |
|
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos Mar 9 Jun 2015 - 0:50 | |
| Molt xula la via, molt desitjada també, però fins que hi creixin parabolts a les reunions no em veuran per allà... | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos Miér 10 Jun 2015 - 6:12 | |
| Molt bona Romaric. un altre via de les que portaves temps anant-hi al darrere, i ja ha caigut. felicitats. Llastima que les fotos no es veuen gaire bé | |
|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos Miér 10 Jun 2015 - 10:47 | |
| Les fotos estan en el meu cap, pero no tinc l'adaptador USB per a transferir les al ordenador! | |
|
BjörnVercauteren
Cantidad de envíos : 245 Fecha de inscripción : 04/05/2012 Edad : 48 Localización : Barcelona
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos Jue 11 Jun 2015 - 8:13 | |
| eyyy Maquina ya me explicaras si se puede hacer o no | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos Lun 15 Jun 2015 - 7:11 | |
| Bonísima Romaric, una de les grans víes de Montserrat, icono dels Ecos, Moltes Felicitats Briswell. | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Diedre Pericman a Ecos | |
| |
|