El dissabte passat el Albert i jo vam decidir anar a fer una ullada a l'Agulla fina, hem mirat la via Integral Pany-Gede ... fem el primer tram de II grau (hi ha una cuarda fixa) i ens mirem el 6b + d'entrada. .. no portem el C4 i sol 1 C3 ... la fissura esta molt oberta
i els dos vam decidir millor deixar-ho per quan portem el C4 ....
El Albert, molt bon guia de Montserrat proposa fer la via "Barri Sèsam" a la agulla de l'Arítjol ... ahi anem ...
Els primers dos llargs ho fa Albert empalmandolos, ni el, ni jo (de segon tampoc ho trobo la reunió entremig, però que si aquesta ahi, Albert ho ha vist baixant amb el ràpel). Els primers llargs és per anar concentrat buscant el millor itenerario amb presa petita, navegació Montserratí!
El segon llarg em toca a mi, comença per un petit flanqueig i després recte amunt, la roca és tremenda, forats per als dits i els peus de meravella, que plaer aquest llarg.
En un moment quan has d'anar a la fissura ja no es veuen parabolts... moment de dubte... m'aturo i miro si hi ha alguna cosa ...
cal anar a la fissura ... de sobte veig un clau i s'allibera el meu cap i tir cap amunt, abans d'entrar a la reunió hi ha un tram una mica amb roca a controlar
pero ja és mes facil.
El trecer (quart) llarg ho fer Albert, va molt ràpid en els primers metres i després s'afluixa per mirar-la sortida de la lleixa: és un 6a una mica rabiós on a 2/3 passos cal mirar-ho per resoldre-ho. Arriba al cim sense problemes, aprofitem per mirar el fantàstic paisatge i muntem el ràpel.
Farem un ràpel amb una corda fins a la penúltima reunió i després 2 rappels mes amb 2 cordes fins a terra.
Només hem utilitzat 14 cintes ...
la baixada ho hem fet pel clot del Boixar una mica a través de tot i seguint el canal ... aventura total amb un company fenomenal
!!!FOTIKOS