Aquest dissabte vam quedar Albert, Danny, Romaric i jo al Diagonal i ens ajuntem amb uns quants puretes al bar La Roca al Monistrol de Montserrat. Després una xerrada amical i uns "au revoir" per a alguns
, ens vam dirigir els cuantro amb Laura a la Asiatica.
Aparquem el cotxe al pàrquing gran, vam decidir que la Laura, l'Albert i Danny faran una corada i Romaric i jo un altra.
Després vam començar la pujada, sort que caminem pel bosc per que la calor es fa notar ...
Romaric i jo anem una mica més rapid per avançar feina.
Fem el joc conegut i tinc el plaer de poder començar ...
Llarg 1: IV + / Ae: 35m:
Es puja per una part de roca una mica trencada amb arenita fins arribar a un piton (l'ull aquesta trencat) ja bastant alt, despres es puja mes (facil) fins al moment que sabs el per que has portat un Estrep
.
El artificial no és massa complicat i per sort de tant en tant han intercanviat els vells splits per un parabolt, tranquil·litza el cap ...
techito i reunió, penjada i no tan còmoda.
Llarg 2: Ae / V +: 35m:
Puja el Romaric en artificial, sense problemes. Quan pujo en un moment em guardo el Estrep i penso anar en lliure que després d'un parell de passos Romaric m'explica que encara no és el moment, li agradesco aquest moment de sinceridad
, per que no veia el V+...
Llarg 3: Ae / 6b: 35m:
amb els braços inchados del llarg anterior intent pujar pel 6b ... ya la sortida em sembla molt complicat i necessito agafar-me a la cinta per poder xapar
, en tot el llarg necessito agafar-me 2 cops mes per poder xapar, la resta en lliure. .. al Romaric li sembla tambien un 6b dur ... (vam decidir dir-6b cabron o 6b +)
Llarg 4: 6c / Ae: 10m:
petita sortida en lliure fins a un desplom, ahi ja en A0, per que som ganduls i no voldrem treure el Estrep ja guardat ...
Llarg 5: 6b / Ae: 40m:
prenc la cap de nou i aqui li donen 6b, que és mes agradable (de fet no té res a veure amb el de baix), la roca abans d'arribar a la reunió esta una mica dolenta. Tant Romaric i jo ho podem alliberar, que felicitat!
Llarg 6: 6a: 45m:
Romaric comença amb l'últim llarg, s'ho mira bé i posa un micro blau i groga per a un tram exposat. Quan pujo veig que hi ha un moment que el terreny és fàcil (V) però que no hi ha assegurances entre mig durant una estona ... cal anar amb el cap relaxat (i portar Aliens)
Arribem a dalt amb unes vista impressionants sobretot el mazico i el Lloro, de fet ens estava mirant tot estona en l'últim llarg, li vam mirar i vam decidir fer als 2 ràpels cap a l'altre costat i apropar-nos per dir-li hola.
El Lloro: Via Normal, 65m, D +:
Mirem la via, hi ha una part en el sol i després de la baixada i la pujada ens fa pal, de sobte comença a bufar l'aire i com estem suats ens resfresca bastant i ens dóna ganes de pujar ...
Com he començat amb l'Asiatica, aquesta vegada és Romaric qui comença.
Llarg 1: 15m, V:
La roca està una mica trencada i abans d'arribar al piton Romaric col · loca un Cam, després el piton i un tricam i arriba a la reunoin a l'ombra i assegut, que luxe!
Llarg 2 + 3: 35 + 15m, Ae - V:
Ara em toca a mi, mes artificial, Romaric m'ha donat els seus tascons per que tots els burins aqui no porten plaqueta i són massa grossos per posar una normal. Estan bastant a prop i el traiem en A0. Després et fiques per un diedre que puges fins arribar a 2 splits i flanqueas, et fiques per un altre diedre, arribes a un arbre (reunio, normalment) i pujo fins al cim (fàcil però trencat). Tota aquesta part està equipat amb material de l'any pampimchum (pitons).
El Romaric puja despres i ens vam asseure al cim i veiem al Albert pujant l'últim llarg de l'Asiatica. Esperem fins que arriba la Laura, fem un parell de fotos i donem "rendez-vous" a Coll de Porc. Ahi ens ajuntem tots i feliçment vam baixar al cotxe.
Un altre dia de felicitat pur amb els meus companys !!!
Romaric et trobarem a faltar, però ja saps, sempre tindràs companys de cordada per aqui !!!
aqui un parell de
FOTIKOS