Bé, ja va sent hora de piular les vies atraçades, que en son unes quantes.
De totes maneres son vies sobrada ment piulades a les que no aportaré res de nou.
Per acaba-ho d'adobar últimament entre que en descuido de la càmera de fotos i que quant la porto tampoc en faig fotos, tot queda molt pobre.
El 29 d'agost amb la Laura fem la Perros Callejeros a la Roca d'e Jordi Sole Masip
aquesta ja es la tercera vegada que la faig. La via es preciosa, i llevat de l'inici que es molt dur ( tres quatre primeres xapes ) la reste anant de segon surt força dignament.
2 FOTOS
ressenya de LA NOCHE DEL LORO
El 6 setembre també amb la Laura fem la via Bajo el signo de Capricornio.
Aquesta encara no la havia fet. I va resultar molt entretinguda i una mica més difícil del previst, sobre tot la sortida de la primera reunió, que la vaig trobar molt rabiosa.
3 FOTOS
ressenya ESCALATRONCS
El 12 setembre i torno amb la Laura, fem un altre via de la Isa. Aquest cop a la cara est de la Palleta. La Scavenger. El primer llarg es el mes potent amb diferencia, més amunt la cosa es relaxa i els passos complicats son més puntuals. Una via recomanable, a pesar de les inevitables lleixes.
4 FOTOS
ressenya ROMÀNTIC GUERRER
El 19 amb l'Eloy el Pep la Laura i el Dany anem a la The Passenger i el 26 amb el Pep la Laura i el Dany a la Amanita moscata aquestes dos vies ja han estat piulades anteriorment.
El 4 d'octubre amb el Björn faig per quarta vegada la Tormenta de verano a la Roca d'en Jordi Soler Masip. Aquest dia la falta de pila en juga una mala passada i de seguida he de parar a reposar en les primeres xapes, un fet que arrossegaré durant tota la via. Una magnifica via, La que més m'agrada de la paret, però que amb una mica més de pila la gaudiria molt més.
5 FOTOS
ressenya ROMÀNTIC GUERRER
El 10 d'octubre amb la Laura fem l'arxiconegut Esperó Ribas, al Pollegó Oest. D'aquesta via he escoltat opinions de tota mena, que van d'un extrem al altre. A mi es una via que m'agrada, per fer metres i passar una bona estona sense masses complicacions.
6 FOTOS
ressenya ESCALATRONCS
El 12 d'octubre amb la Isa i el Àngel fem cap al Peladet Oriental per fer la Cita a Cegues. Una molt bona elecció, on tots els llarg son prou atractius i variats.
0 FOTOS
ressenya JOAN ASIN
El 17 d'octubre amb la Laura tornem al Pollegó Oest per fer l'Enxaneta. m'entres la Lou i el Björn pujaran per l'Esperó Ribas. El primer llarg de l'Enxaneta es el que marca la diferencia, comença per un diedre d'aspecte descompost però molt sanejat i ben assegurat, quant el diedre es torna més precari l'abandonem, i passem a la placa de l'esquerra on les assegurances son més distants i cal sortir amb decisió a buscar el següent parabolt, i no errar en la elecció del camí.
Les següents tirades ja son més relaxades, amb passos puntuals ben assegurats.
Aquesta ja l'havia fet anteriorment, però he de dir que la vaig gaudir molt. Recomanable de totes totes.
?¿ FOTOS
El 24 d'octubre amb la Laura pugem a la Palleta per fer la Tuareg, la més senzilla d'aquest pany de paret i una de les vies més concorregudes de la Palleta, que de ben segur heu fet tots.
Per arredonir el dia fem el primer llarg de la Pera Segura i enllacem amb el segon de la Tomàquets d'amagatotis, i amb un rapel de seixanta metres justos però que molt justos arribem a terra.
0 FOTOS
ressenya JOAN VIDAL