el dia 17 d'octubre, Laura, Lourdes, l'Albert i jo vam quedar al Bruc, al bar topo amb un bon amic del món alpinista, l'Emilio.
Ens dirigim tots cap al Pollegó Oest, Laura i Albert faran la Via Enxaneta i Lourdes i jo la Aresta Ribas (Emilio amb els seus companys també). Després de 2 setmanes de pauza amb el dit, és una bona via per fer un test a veure que tal respon ....
Només faré una petita descripció de la via ja que hem fet un potporri dels llargs, empalmant llargs on hem pogut ...
Lourdes comença la via, el V + no és tan fàcil i s'ha de col·locar bé, arribes amb el cos i la ment ja escalfat a la primera R que utilitzem per que els companys davant també l'utilitzen.
El segon llarg el fa també Lourdes (a mi em toca el 6a i així el compte quadra ...) ...
El llarg 3 & 4 & 5 el empalmo, escalada plaent d'IV grau sobre roca no sempre tan bona ...
El llarg 6 (ho fa Lourdes), que és un V + és divertit per que hi ha un flaquejar amb la vista cap avall, a més ens estem ajuntant als nostres companys al costat.
El 6a es troba en el principi del llarg 8 i és una part una mica mes recte amb roca molt bona i ben protegit, plaent total! Després ja és més fàcil! I el més important: el dit no em fa mal!
El llarg 11 comença divertit per que hi ha un pont de roca bastant alt, el terreny és de IV + ... es deixa fer bé.
Una via per gaudir, hem utilitzat el CAM1 i el parxís d'Aliens.
Lourdes, un plaer fer cordada amb tu !!!
A dalt, descansem i esperem als nostres companys i vam començar la baixada ... com sempre Albert marca el ritme ... corrent ...
Aqui un parell de
FOTIKOS