Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: La Palomera Vie 10 Dic 2010 - 19:21 | |
| No vaig sentir res, de fet no em sentia ni jo quan parlava, però gràcies igualment. Ara tinc més ganes que mai de pujar-hi, que em va saber molt de greu baixar-me.
Sempre he parat a la Palomera baixant, i és un lloc encantador i sempre l'he trobat buit, millor no li feu gaire propaganda! Hi ha un V+ que em té robat el cor, maco llarg i divertit. Sempre que he parat l'he fet. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: La Palomera Vie 10 Dic 2010 - 10:14 | |
| Dimecres 08/12/10 La Palomera es un sector esportiu que es troba just sota el coll del Musset, es el primer cop que pugem fins aquesta roca i la impressió ha estat positiva, la roca es prou bona, te moltes vies de nivell mitja i si no tens cap via de 6c aquí es probable que en facis alguna, De tan en tan miràvem l'ultim tros del Plec Superior, fins que va sortir un escalador amb un casc blanc, l'Antonio malgrat la llunyania li va llançar un fort cric de suport, creien que el vent li faria arribar, però potser només en va arribar una petita espurna fotos http://picasaweb.google.com/astals.albert/PalomeraLa#
Última edición por albert56 el Sáb 11 Dic 2010 - 2:22, editado 1 vez | |
|