Últimos temas | » Pasejada per la Pedriza i Galayos. por Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31
» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33
» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12
» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09
» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07
» La fuerza de los sueños o Via del Tronko por albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48
» Agullas El camì Super Integral por BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56
» El Timbaler i el Bust d'en Barbé por Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13
» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig. por Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12
» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat por BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51
» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò por BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29
» mal pas als graus por albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13
» Diedre Farreny a la Roca Alta por albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07
» Bego - Kush + Dansa del vent por BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56
» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses por Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06
» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià. por albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36
» Promio - Moreno a la Roca Regina por Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06
» Camí d'en Barbera - Sant Benet por albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05
» Normal del Roque Agando...La Gomera por Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39
» Peke Mantecas por Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39
|
Los posteadores más activos del mes | |
|
| Harondo al Serrat de les Garrigoses | |
| | Autor | Mensaje |
---|
Invitado Invitado
| Tema: Re: Harondo al Serrat de les Garrigoses Vie 17 Dic 2010 - 8:44 | |
| - albert56 escribió:
- Dissabte 11/12/10
Datos del libro de Monserrat Sur Via Harondo 245 mts. 6c+ A2 ( 6b obligat ) Buena roca en general. El tramo de A2 y el muro del L5 se protegen con microfriens 1º Ascensión 2001 J. Medina, L. Gómez y G. Rodríguez Material bicoins y friends nº 0,0 al 2.1/2 Equipamiento 37 espits y 16 clavos Metros 25,30 andando 15 ,30, 45 fàcil 35, 25, 30
D'aquí cal dir que on marca A2 tal i com esta ara es un A1 i el vam fer recta ( sense la corba que marca la ressenya ) El mur del L5 no el vam saber trobar,( potser vam perdre la via ) Nosaltres portàvem camalots del 0.3 al 0.75 i 5 bicoins un ganxo i un estrep, cintes savineres i una dotzena de cintes exprés, Tampoc recordo tants claus ? 16 en semblen mols ( potser al estar reequipada hi han menys claus i més parabols )
Aparquem a la ermita de la Salut, son les 9,45 i la barrera que talla l'accés a les coves del Salnitre esta encara tancada, pugem caminant fins el pàrquing de les coves, saltem la barana per la part esquerra i seguim un corriol que passa aprop de la paret fins que arribem al peu de via, que ja coneixíem de quant aviam fet les vies Virolai i la Non Regresed Band que es trobant mol aprop. L'inici es una rampa crostosa deguda als incendis que ha patit aquesta vessant de la muntanya, quan la paret es fica més vertical trobem un clau ( pas més difícil del llarg ) i un parabol, aquest llarg el completo amb dos friends un abans del clau i un altre a la entrada de la reunió, l'Antonio es mira el segon llarg, si veuen dos sabines llaçades, la primera a uns set metres i l'altre una mica més amunt, avanç de la primera col·loca un friend precari passa la segona savina i ja es perd de la meva vista, després d'uns metres, la corda corre més apoc a apoc, deu ser el tram de 6c+, quant pujo jo ja veig el mur vertical amb tres parabols, l'entrada es veu potent, i l'Antonio m'ho confirma, pujo amb A0 els dos primers bols, després faig uns passos en lliure i arribo a la reunió, ara toca caminar una cinquantena de metres fins el camí de les Feixes, i un cop al camí el seguim uns pocs metres a l'esquerre per trobar una especie de bauma que es a on s'inicia el tercer llarg, començo amb un pas de ganxo fàcil per arribar a un pont de roca ja muntat, d'aquí a un bol i després a un clau des d'on surto ja en lliure recta en busca de un altre bol, passo els quinze metres on tindria que estar una reunió ( jo no la veig ) vaig trobant assegurances i segueixo tirant amunt ara ve un mur vertical deu ser el 6c, en penjo del primer bol per descansar i mirar la continuació del llarg, de fet s'he li veuen possibilitats, si més no fins el primer bol, i després ja ho veurem, pujo aprofitant el diedre de la dreta per ficar el peu dret i arribar al bol, xapo i ara ja tinc que continuar per la placa forçosament, però es troben bons forats i preses cantelludes lo que em deixa anar progressant, uns metres més amunt perd verticalitat i s'arriba bé a la reunió,ara li toca al company mira la continuació i el terreny es veu perdedor però fàcil, a uns deu metres troba un clau i després res més, pel que decideix anar per el lloc més lògic fins que troba un pont de roca i més amunt la reunió, ( no coincideix amb la ressenya ) aquí ens trèiem els peus de gat per anar a la cinquena reunió uns docents metres més amunt i amb una marcada tendència a l'esquerre trobem un bol que ens farà de reunió ( totes les altres son rapelables ) a uns deu metres trobem el primer bol es el punt on temin que passar a la paret de l'esquerra on trobem el pas més fi del llarg, seguim pujant en tendència a l'esquerra seguint els bols fins la reunió ( llarg mol bonic ) el següent també es un mol bon llarg una mica més fàcil però amb les assegurances més espaiades, ja sols queda l'ultima tirada, sur l'Antonio recta fins un bol, aquí es puja en flanqueig a l'esquerra fins un clau, i després recta per un terreny una mica descompost s'arriba a la ultima reunió, el descens el fem per la marcada canal de l'esquerra amb tres ràpels que no superen en cap cas els trenta metres, des d'on s'agafa un camine't que ens deixa mol aprop de les coves del Salnitre. Si algú lleixes aquest escrit fins aquí es un CRAK i si a més a compres alguna cosa es un SUPER DOTAT
Gracias Albert por colocar la reseña,parece buena via hey!felicidad!a veces creo que mejor ni sacar fotos,la memoria en la retina es mejor!jjajaaja |
| | | Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Harondo al Serrat de les Garrigoses Jue 16 Dic 2010 - 9:03 | |
| Al llegir superdotat m'he baixat la bragueta ràpidament, peò no, tot segueix igual: Per què m'enganyes!!!!
Felicitats! Què valents! | |
| | | enano
Cantidad de envíos : 268 Fecha de inscripción : 19/11/2009 Edad : 57
| Tema: Re: Harondo al Serrat de les Garrigoses Jue 16 Dic 2010 - 5:49 | |
| a les 9:45 i no espereu un quart d hora x k obrin la barrera??? Alpinistes!! bona via! | |
| | | Danny
Cantidad de envíos : 1533 Fecha de inscripción : 28/10/2009 Localización : Milky Way
| Tema: Re: Harondo al Serrat de les Garrigoses Miér 15 Dic 2010 - 11:07 | |
| Para CRACKS vosotros!, vaya viote, congratulations | |
| | | albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Harondo al Serrat de les Garrigoses Miér 15 Dic 2010 - 10:12 | |
| Dissabte 11/12/10 Datos del libro de Monserrat Sur Via Harondo 245 mts. 6c+ A2 ( 6b obligat ) Buena roca en general. El tramo de A2 y el muro del L5 se protegen con microfriens 1º Ascensión 2001 J. Medina, L. Gómez y G. Rodríguez Material bicoins y friends nº 0,0 al 2.1/2 Equipamiento 37 espits y 16 clavos Metros 25,30 andando 15 ,30, 45 fàcil 35, 25, 30 D'aquí cal dir que on marca A2 tal i com esta ara es un A1 i el vam fer recta ( sense la corba que marca la ressenya ) El mur del L5 no el vam saber trobar,( potser vam perdre la via ) Nosaltres portàvem camalots del 0.3 al 0.75 i 5 bicoins un ganxo i un estrep, cintes savineres i una dotzena de cintes exprés, Tampoc recordo tants claus ? 16 en semblen mols ( potser al estar reequipada hi han menys claus i més parabols ) Aparquem a la ermita de la Salut, son les 9,45 i la barrera que talla l'accés a les coves del Salnitre esta encara tancada, pugem caminant fins el pàrquing de les coves, saltem la barana per la part esquerra i seguim un corriol que passa aprop de la paret fins que arribem al peu de via, que ja coneixíem de quant aviam fet les vies Virolai i la Non Regresed Band que es trobant mol aprop. L'inici es una rampa crostosa deguda als incendis que ha patit aquesta vessant de la muntanya, quan la paret es fica més vertical trobem un clau ( pas més difícil del llarg ) i un parabol, aquest llarg el completo amb dos friends un abans del clau i un altre a la entrada de la reunió, l'Antonio es mira el segon llarg, si veuen dos sabines llaçades, la primera a uns set metres i l'altre una mica més amunt, avanç de la primera col·loca un friend precari passa la segona savina i ja es perd de la meva vista, després d'uns metres, la corda corre més apoc a apoc, deu ser el tram de 6c+, quant pujo jo ja veig el mur vertical amb tres parabols, l'entrada es veu potent, i l'Antonio m'ho confirma, pujo amb A0 els dos primers bols, després faig uns passos en lliure i arribo a la reunió, ara toca caminar una cinquantena de metres fins el camí de les Feixes, i un cop al camí el seguim uns pocs metres a l'esquerre per trobar una especie de bauma que es a on s'inicia el tercer llarg, començo amb un pas de ganxo fàcil per arribar a un pont de roca ja muntat, d'aquí a un bol i després a un clau des d'on surto ja en lliure recta en busca de un altre bol, passo els quinze metres on tindria que estar una reunió ( jo no la veig ) vaig trobant assegurances i segueixo tirant amunt ara ve un mur vertical deu ser el 6c, en penjo del primer bol per descansar i mirar la continuació del llarg, de fet s'he li veuen possibilitats, si més no fins el primer bol, i després ja ho veurem, pujo aprofitant el diedre de la dreta per ficar el peu dret i arribar al bol, xapo i ara ja tinc que continuar per la placa forçosament, però es troben bons forats i preses cantelludes lo que em deixa anar progressant, uns metres més amunt perd verticalitat i s'arriba bé a la reunió,ara li toca al company mira la continuació i el terreny es veu perdedor però fàcil, a uns deu metres troba un clau i després res més, pel que decideix anar per el lloc més lògic fins que troba un pont de roca i més amunt la reunió, ( no coincideix amb la ressenya ) aquí ens trèiem els peus de gat per anar a la cinquena reunió uns docents metres més amunt i amb una marcada tendència a l'esquerre trobem un bol que ens farà de reunió ( totes les altres son rapelables ) a uns deu metres trobem el primer bol es el punt on temin que passar a la paret de l'esquerra on trobem el pas més fi del llarg, seguim pujant en tendència a l'esquerra seguint els bols fins la reunió ( llarg mol bonic ) el següent també es un mol bon llarg una mica més fàcil però amb les assegurances més espaiades, ja sols queda l'ultima tirada, sur l'Antonio recta fins un bol, aquí es puja en flanqueig a l'esquerra fins un clau, i després recta per un terreny una mica descompost s'arriba a la ultima reunió, el descens el fem per la marcada canal de l'esquerra amb tres ràpels que no superen en cap cas els trenta metres, des d'on s'agafa un camine't que ens deixa mol aprop de les coves del Salnitre. Si algú lleixes aquest escrit fins aquí es un CRAK i si a més a compres alguna cosa es un SUPER DOTAT | |
| | | Contenido patrocinado
| Tema: Re: Harondo al Serrat de les Garrigoses | |
| |
| | | | Harondo al Serrat de les Garrigoses | |
|