eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Via Satan a la Paret del Migdia Sáb 26 Feb 2011 - 1:20 | |
| Albert sólo te diré una cosa de ese peaso viote : ONLY FOR LOLOS . | |
|
Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: Via Satan a la Paret del Migdia Vie 25 Feb 2011 - 21:52 | |
| He hagut de parar de llegir perquè em suaven les mans. Quin patir! Esteu fets uns bous, o és alguna adicció al rovell (com el buitri!)?
| |
|
Ca la Montse
Cantidad de envíos : 948 Fecha de inscripción : 04/07/2010
| Tema: Re: Via Satan a la Paret del Migdia Vie 25 Feb 2011 - 19:17 | |
| Vaaya tela Albert, molt be | |
|
Pelake
Cantidad de envíos : 1105 Fecha de inscripción : 28/10/2009
| Tema: Re: Via Satan a la Paret del Migdia Vie 25 Feb 2011 - 9:18 | |
| OLE!!! pedazo de viote potente que se ve, mmmm.... burilillos en buen estado, vale.... pero que tal de sartenazo ???? excursion entre seguros o es humano ??? grado estandar o de regulares de Ceuta ????
Que hoy he chapao burilillos robellaos del año 38 a tomalpolculo uno otro y he tomao consciencia de la teoria del espacio - tiempo ....
| |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Via Satan a la Paret del Migdia Vie 25 Feb 2011 - 7:00 | |
| Dissabte 18/02/11 Ens passem pel bar muntanya a on saben que estan el Pelake, Joan Enric, Eloy i el Pep ( un amic del Eloy ) em quedat amb ells per prendre un cafè i fer la xarrada ells se'n van als Serrat dels Monjos i nosaltres agafem la carretera de Can Massana i anem fins a Santa Cecília on deixem al cotxe, agafem el camí de la Canal del Llum fins al Coll del Migdia allà mateix agafem un viarany a la dreta que ens porta fins al peu del Camell d'Ecos, el que vol dir que ens em equivocat de camí, tornem al Coll del Migdia ara baixem uns metres direcció sud i trobem a la dreta el camí de la Canal dels Micos de seguida trobem uns passamans que ens indiquen que anem pel lloc correcte, el camí comença amb fort desnivell, passem per una especie de xemeneia que la superem agafant unes arrels, poc més amunt trobarem unes cordes fixes que acaben en una canal que es la que davallarem direcció sud fins trobar la pared del Migdia a la nostra dreta, primer trobem la fletxa de color vermell pintada a la paret, es l'inici de la via Interlaken i uns metres més amunt la de color groc que es la de la nostre via, recta a uns tres metres es veu el primer burí pintat de color groc L1 6b - 25 metres - Nosaltres comencem una mica a la dreta de la fletxa groga, just davant d'un arbret, que recta sembla molt més de 6b, de l'arbret entrem a una bauma que flanquegem a l'esquerra per agafar la primera assegurança, la seguen esta recta amunt, però ni de conya es pot passar recta si no es amb 7a o més, tenim que seguir flanquejant un metre i mig o dos amb el pendol que això comporta, i no es fàcil, per tan un servidor farà un A0 i cap amunt ( a Santa Cecília he vist una ressenya que aquest llarg el graduaven de 5+ i els altres per l'estil ) ¡¡ OLE !! tus cojones resalao – bé tan sols porten escalant 5 metres, més val que passi via, o sigui que arribem a la primera reunió sense més problemes L2 6b+ 35 metres – aquí cau el segon A0 ( meu !! es clar ¡¡ ) L3 6b 25 metres – aquesta surt neta L4 6a+ 40 metres ( aquí fem úniques fotos de la via ) no es penseu que ja a passat el més difícil, que aquesta tira te tela marinera, surts de la reunió per la dreta amb un flanqueig ascendent per encarar un tram un pel desplomat ( jo dos A0 ) i aprop de entrar a la reunió també te uns passos força fins i difícils que cal escalar, L5 4+ 15 metres – aquesta es la única tirada que faig de primer en tota la via, ¿que passa? vaig ser el primer en arribar al cim, fotos https://picasaweb.google.com/astals.albert/SatanALaParetDelMigdia# | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Via Satan a la Paret del Migdia | |
| |
|