Dimarts 22 de Febrer 2011
Cordada : Enano i Buitri
Roca Hipopòtam. Via Roc i LLuna. 2ª Ascensió. 6ª+.
Roca al sud de la Roca dels Veterans.
Via de dos tirades i una rampa fins un cim incert. Totalment equipada amb parabolts i Via no massa maca amb una roca igual que la via.
Agulla dels Tres. Via Camara-Ollé. V
Aquesta si que es una via maca amb gust de rovellat. Empalmem les dues primeres tirades, quedant un llarg de 40/45m. amb roca molt bona, però molt bona i uns burins originals + 2 espits. la tirada no te sobreequipament n’hi de bon tros.
La tercera i quarta també les empalma l’Alex, solsamènt te un burí +Camalot del 3 i 2, sabines, reunió de la Cherokee. Tirada per un diedre canal + una placa molt facil fins al cim, la roca també es bona.
Via molt recomanable.
https://picasaweb.google.com/114648365676007744577/AgullaDelsTresHipopotam#
Dijous 24 de Febrer 2011
Cordada : Pelake i Buitri
Agulla del Tres. Via Cherokee. 6a/Ae.
Via de tres tirades. Que entra per la Camara-Olle i surt per aquesta.
Molts parabolts de 8mm, via super equipada i no gaire lògica, pse pse. Una via mes.
Aquí el Pelake fa practiques de posar merlets, d’aligó tenia que servir la via.
Miranda de la Portella. Via Archs-Freixes. V+ ( que t’hi cagues)
Via de dos tirades + el cim. Tipa escalada d’Agulles, presa petita, roma, roca a controlar i les assegurances justes,justes.
A l’alçada del 4at. Burí em barallo amb un Boix Grèvol, que s’hem vol ficar pel darrera,desprès d’esporgar-lo una bona estona, continuo i cada cop m’invadeix aquella sensació de cagalera, faig dos burins mes i cap a baix, .- Pelake tira tu que yo atufo.-
Collons amb en Pelake, sembla una Japo contra la Flota. Una tirada d’aquelles que et fan sentir viu.
A la següent tirada, jo faig encara mes pudor que abans i continua el Pelake, possiblement el llarg mes difícil.
Via molt recomanable, d’escalada autentica montserratina agullenca i rovellada
https://picasaweb.google.com/114648365676007744577/CerokeeIArchsFreixas#
Cuando los compis cuelguen los cromitos, los pomgo.