Dons aixó, despres de cuadrar el cercle i que em deixesin escapar el dimarts tot el dia tenia dos propostes una del Abuelete per anar al pedra i un altre de l'Indi per anar a la Baga Total.L'hi comento al Juanillo (que la tenia mirada) i em diu que entre el curro i la dona no pot sortir que hi farem. Al final serem 3 l'Indi ,l'Isabel i jo.
La via esta be ( no es tant rostoll com sembla a primera vista), alguns llargs jo li posaria un + als graus.Vem fer els tres primers al ensamble (III) , una rampa que recull l'aigua de la paret i te algun pas fi d'aderencia en roca pulida al lloro si aneu desencordats!
El reste de la via molt divertit, vem posar un parell de ponts de roca mes del que ja estan montats,alguna sabina i d'aliens el marró i el vermell un parell de cops.
Quina feinada la del Marcel a netejar la via i els ponts de roca!, algun parabolt en les plaques fines , les reunion i al llarg final, reunions comodes pero en terrases de terra ( si ha plogut fa poc no hi aneu o no pasareu pels trams d'aderencia, dons sempre surts amb terra als peus i en algun forat del llargs també n'hi ha).
Lo millor de la via el llarg final, la cirereta del pastis que t'obliga a escalar (tonica general de la via) fins al ultim pas ( literalment!).
A mi em va agradar i el cami de baixada molt mes marcat que fa un temps i amb moltes fites,vem trigar unes 6 hores en fer la via.