Quedem amb el pelake que pasaria pel bruc cap ales 9.30 i arriba quasi a les 11H ( comensem bé).
Anem cap al parking i tirem amunt ( m'han dit que anem a la Stae i després cap a la dreta) , com el Pelake ja ha fet l 'Stae ens encigalem pel cami i remontem cap a la Teresina ( la baixada), aixi que torna a baixar i torna apujar ( aquest cop si ) pel camí bó.Total que comencem la via cap ales 12h ( seguim anant bé).
Comensça el Pelakin i es salta l'emplaçament del camalot del 4 ( abans d'arribar al 1er parabolt) i jo ja comnço a patir veient la "castanya" que te si cau, el xapa i jo ja respiro més tranquil.Un llarg curtet pero divertit ( V+ del Hita).A mi em tocan els parells aixi que surto a caçar el primer parabolt, fino,fino,fino ( serà la tonica del llarg, 6a+ del Hita ) estic un ratet i no vec com sortir, em penjo i vec una punteta pel peu que no habia vist ,mi torno a posar i fins a d'alt, amb un "cop de gas" del Lluis per arribar a la R, ( despres concidim que te els pasos mes durs de la via , sense contar la fisura).tercer llarg precios d'anar fent i molt asegurat, esperes que vingui la dificultat ( també 6a del Hita) i no te cap pas tonto, placa,fisureta i petit desplom, molt bonic i llarg.4ata tirada de pedra trencada i sorra amb uns pasos de bloc de V+. 5e llarg de transicio de II+ amb rebaba per col.locarnos a peu de fisura.Quan arribo vec la fisura i ni m'ho plantego, trec el pedal i amunt (s'ha de col.locar alguna peça entre els parabolts fins arribar a 3 pitons,camalots petits o aliens "grans") el company ho intenta en lliure ( spirit Pelake) pero aixó de fer 7a i treure catxarros encara no ho te dominat i desisteix sortideta de pedals marrana i cap amunt ala R de l'Stae. 7E LLARG ( EL PELAKE HEM VOL ENGANYAR PEL QUE HO FACI JO PERÓ NO HEM DEIXO, JE,JE,JE) ,pas per sobre d'una xemeneia i per canto petit cap a d'alt sense posibilitat de tornar enrere.Ultim llarg amb final d'aresta brucs,cim i cap abaix per la ferrata,Jo fa molts anys que l'habia fet i ara esta molt diferent ( pulidisima de la gent que la deu fer) i a les 17,30 tornem al cotxe ,despedida i cierre.
Els tres primers llargs m'han agradat molt, el reste es una excusa per arribar al cim peró val la pena fer-los.
un bon dia d'escalada.