Dissabte quedo amb l'amic Xavi, l'Albert (51) s'ens despenja per culpa d'un bon refredat. Que et recuperis company!
Al final ens decantem per anar a la soleia del Serrat del Monjos volguent treurem el mal regust de boca del Último Sueño. L'hi proposo de fer l'Alta Fidelita, dels Masó. En Xavi ja havia fet t i no recordaba que desafines. Portem la ressenya de l'Eduard, peró jo la tenia baixada de feia temps i era ANTEMODIFICA- greu error-.
En principi tots els llargs son similars i començo jo. El llarg es interessannt: bavaresa d'entrada, fisura , placa i ben assegurat on cal. Al L2 en Xavi segueix la ressenya (no s'en recordaba per on l'habia fet l'altre vegada) i a mig diedre se li peta la presa de ma i s'en va avall tot arrencant 2 friends i aguantant un C3. Total una paellada de 10m tot estrenant casc, rodolant fins al meu costat amb algunes nafres als colzes com a record. Diu que segueix tot seguint una mena de canal trencada uns 5m a l'esquerra de la ressenya per agafar una placa amb 2 spits. A remarcar que actualment, la ressenya penjada a escaltronccs es CORRECTE. El L3 torna estar be, peró el L4 (que li torna a tocar al company) te un molt bon inici amb una mitja part (on esta el 5+) d'anar amb compte.
En resum, entre l'Último Sueño i l'Alta Fidelitat crec que trigaré una temporada en tornar pel Serrat del Monjos, encare que m'han recomanat la Mil·lenium...
En Xavi us explica l'escalada des del seu punt de vista.
Les postals.
Salut i a tibar