Aprofitem que estem sense kanalla per anar a Montanissell la Isa i jo. Començem taaaard (les dues tocades), i es que deixavem la kanalla a les 9:30 a Plç. Catalluna. A la R1 coincidim a una cordada que baixa, que fa molta calor -i era cert!-. Naltros que no tenim dies lliures gaire sovint continuem amunt. La Isa em diu que jo vagi tirant, que ella encare es perdria. El cas es que es "perd" soc jo al L4, quan en comptes de tirar cap a la dreta desprès de la placa, em sento fortament atret per un diedre nettotrecteamunt. No hem sigut els primers en passar, peró per mi ha sigut lo mes dificil de la via. Cap a les 19:30 som dalt i com que som molt senyors i aixo de fer el cabra per les muntanyes nos ens va, deicidim baixar per la pista a buscar el cotxe (1h 15' aprox). Re-hidratació al Tahussà i cap a casa. La via te llargs molt guapos, L6 en especial, malgrat que es força discontinua. Assegurançes les justes per no perdres (i no sempre es veuen) i als punts clau. Amics fins el C1 útils (naltros anavem amb el joc de totem-cam i els fet servir tots, i els allien els hem passejat).
Apa! A seguir-hi tibant fins que es fongui la roca!