No m'enrecordo de com es feia la piada al foro aixi que poso aqui 4 ratlles per explicar una mica la sortideta i la via.
Anavem aun lloc que no havia estat mai Montanisell, l'unica referencia era l'autor i posterior reequipador de la via el " Maiquel Withe" ( Miquel Blanco ), lo que ya es sinonim "d'aire" entre aseguranses i grau colladet. El nom de la via ja t'explica de que anirà Con 8 (cintas )basta, que en teoria son el nº de seguros que et fa falta per fer els llargs ( equipats amb xapes, pitons i ponts de roca).
A l'hora de fer material , no agafem tascons , portem 3 camalots ( 0.75,1 i 2) i el semafor d'alieen; som aixi de xulos.
L'aprox a peu de via es d'aquelles plaents, 5 minuts caminant plà, una grimpadeta i ja hi ets.
Comences per al peu d'una fisura , aixeques el cap i veus el primer parabolt una mica amunt, bueno ja hi som penso! com que soc el més alt hem toca començar a mi ( teoria de la Isa
) m'hi enfilo poso alguna cosa , arribo al parabolt i hem trobo el primer "cop de gas " ( d'un quants que te la via) per sortir del seguro i arribar al altre: morro, valor i coratge et faran falta si ets un mindungui com jo en el 6a, miro de posar algo i ahi carai, no entra res de res, JAVI VES AL COTXE I PORTA ELS TASCONS! l'hi crido i ell que s'en hi va i torna amb 2 micros ( equivalents al blau ia l negre d'alieen), els tascons s'han quedat al Bruc bé, molt bé
consegueixo posar un parell a caldo (un tasconet del 3/4) tambe m'hagues valgut i surto del pas mes dignament del que em pensaba!
Com ha dit el Javi la via s'et fa curta, la roca es entre molt bona i execelent, la baixada i l'aprox rapidisima i està orientada al sol.Es un molt bon lloc d'hivern i molt tranquil, això sí, si no vas molt be en el 6a, portat els alieens petits i els tasconets, els camalots que vem portar els vem posar en un moment o altre , del reste de la via sempre tens un "cop de gas" en tots els llargs amb el seguro mes a prop o mes lluny ( el miedo es libre.: Juanito dixit )
A mi hem va agradar molt tant el lloc com la via i ja he estat mirant altres propostes per disfrutar dels dies curts i freds d'hivern.
La companyia bah, la companyia