| DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Miér 16 Ene 2013 - 6:31 | |
| Doncs amb la Lourdes vam fer la via Del Manelet la via Triarca i a corre-cuita, també va caure l'Àfrica, la més senzilla de les tres. Totes tres vies son molt bones i recomanables.
Apa, unes fotos https://picasaweb.google.com/113738027624852483566/DelManeletITriarcaALaParetDelGrau | |
|
| |
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Mar 15 Ene 2013 - 8:23 | |
| en quant a la via Me'n vaig a Mallorca.. encara que no ho pos a la resenya, es aconsellable dur a algun camelot pel 1 er llarg. I en quant a primer desplomet... jo personalment el vaig fer per l' esquerra. | |
|
| |
Laura O
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Mar 15 Ene 2013 - 8:21 | |
| | |
|
| |
Laura O
| |
| |
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Mar 15 Ene 2013 - 8:17 | |
| Que envidia mamones , y yo de LEÑADOR , pero mucha peña y pocas fotos , a ver si vais colgando las afotos , pa chafardear un poco .
| |
|
| |
J&B
Cantidad de envíos : 175 Fecha de inscripción : 22/10/2012
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Mar 15 Ene 2013 - 7:48 | |
| Puretada improvisada ..... amb el DAVID varem fer EL GARN BAVARD (al mati feia fred i el primer llarg ens va deixar els dits gelats), desprès la SADOKAN (l'últim llarg ens va semblar mes difícil del que marquen) i per finalitzar la del MANELET (molt xula en el seu grau, l'ultim llarg espectacular !!). Un dia amb bona companyia. | |
|
| |
BjörnVercauteren
Cantidad de envíos : 245 Fecha de inscripción : 04/05/2012 Edad : 48 Localización : Barcelona
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Lun 14 Ene 2013 - 21:01 | |
| Holas, nosotros hicimos en la misma pared la Via Africa (mejor no rapelar de esta via y hacerlo por la via vecina ya que en el 95% de los casos se te enganchan las cuerdas, LO QUE NOS PASO A NOSTROS) y los dos primeros largos de la Via Me´n vaig a Mallorca, via preciosa y un poco mas picantona con un par de pases que dan un poco de aire. Aqui van un par de fotos de Puretas varios pegados en la pared : FOTOS | |
|
| |
JL
Cantidad de envíos : 377 Fecha de inscripción : 22/07/2011 Localización : Baix Llobregat
| Tema: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU Lun 14 Ene 2013 - 8:25 | |
| Ayer hicimos esta via en Coll de Nargo, que completamos con algunas vias de deportiva. Comentar que la via tiene roca de calidad, tres largos en los que cada uno de ellos tiene su paso de 6a. Aunque creo que en el 2º largo el paso que marca la reseña es de algo mas, si se hace recto. Via y zona recomendables. Compañero de cordada Lluis. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU | |
| |
|
| |
| DEL MANELET EN LA PARED DEL GRAU | |
|