La canalla ens regala un dia de llibertat (sense canalla, s'enten, clar) i la Isa feia temps que em deia d'anar a fer la Trompa del'Elefant.
Com "pureta" que soc, el primer i darrer que la vaig fer va ser ara farà uns...37 anys mes o menys. Deuria ser la meva primera via llarga i primera experiència amb estreps. Encordat a la cintura i amb bota rígida. Altres temps.
Arribem tot suats al peu de la via i començo jo tot recta amunt. Se que hi ha un parabolt just abans d'entra a la R peró trobo l'antiga R de burins sense plaqueta (i jo sempre en porto, clar) i la R uns 5m mes amunt quan la Isa em diu que sols queden 5m: es a dir 60 de justs). Quan soc a la R veig el parabolt en tendència a la dreta. La Isa fa el L2. Sap que sols hi han 2 assegurances. Diu que "no anava tranquil·la", peró el primer parabolt se'l ha saltat del tot! Enceto el L3. Porto els pedals a la motxilla per "no fer-los servir" peró quan soc a la 8-9 xapa tinc els braços fosos, faig paradeta i a continuar amb pedals excepte les darreres 3 xapes que la cosa s'ajeu. Quan l'Isa arriba continua (sense saltar-se xapes) fins la R4 i tot seguit som dalt ben contents.
Per cert, hi havia una cordada a la cadireta de diables que els hi he fet algunes fotos. Si llegiu això i les voleu, poseu-vos en contacte!
Salut i a tibar